• haze

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 19:31

Yann: Enkelt. Ingen med Cabrinha om de inte har leash på kiten 😉

• nic

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 19:42
    Yann;511571 wrote:
    Ja det hade ju vart bra att veta vem man inte ska köra i lä om framöver.

Bättre att inte berätta vem de e. Detta suger för oss alla. Nollkoll å surfare med otur bör hålla på med nåt annat. Sorry, hårt men rättvist. Lika bra att säga det nu som när det snackas förbud.

nic

• dalen

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 20:19

Gladast är nog Uffe som slipper resa upp flaggstången igen i alla fall. Vi kan ju utesluta Fille för han är ju lång från Sverige! Eller??

• hildingdude

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 20:25

antonhilding Det är tur att jag inte va i Apelviken.
    Leachen kan sprängas om pinnen inuti får ett så stort moment så att kappan som ligger runt den helt enkelt exploderar, de smäller till sedan ser man en masa plast flisor i luften ett tag.
    Andra lechen som sprängs för mig, den andra när jag körde ensam i landskronabukten då fick jag ett stort köttsår på höften genom 4 mm neopren.
    Fick ett kötsår på fingret typ 1 cm2 inte farligt.

• skotten

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 22:45

hahaha fireballs of crash… Varberg, the new habo…

• debkausf

Medlem
    26 oktober, 2008 vid 08:34

@sourra 511542 wrote:

Du skulle kollat i Läjet idag där jag gjorde ett bejublat gästspel. Det stod folk längs hela stranden och jublade. Göta Lejon var där med sina pompom-flickor och sin marschorkester. Knallar sålde sockervadd, varmkorv och varm saft. Aftonbladet var där och delade ut löpsedlar med texten “SOURRA SIKTAD I LÄJET!” och Bröderna Bronett sköt konfetti med en stor kanon fast all konfetti blåste in i trädgårdarna runt omkring. Ahh, vilken dag.

Men tillbaka till ämnet nu: Det finns tydligen en och annan som fångat tågledningspalavern på bild. Skönt att det gick bra men fan vad illa att vi får sån kass uppmärksamhet. Ett allmänt tips för framtiden är ju att inte launcha där stranden är som smalast och som närmast tågspåret.

Är ditt tips att vi inte ska kitea i A-bay mer eller!!?

• debkausf

Medlem
    26 oktober, 2008 vid 08:36

@nic 511583 wrote:

Bättre att inte berätta vem de e. Detta suger för oss alla. Nollkoll å surfare med otur bör hålla på med nåt annat. Sorry, hårt men rättvist. Lika bra att säga det nu som när det snackas förbud.

nic

Ärligt talat!!! menar du på fullaste allvar att du e 1000% säker att detta ej kunde hänt dig då eller?

• debkausf

Medlem
    26 oktober, 2008 vid 08:39

@sourra 511565 wrote:

Förstasidan på http://www.hn.se/ och sen även en liten artikel på http://www.hn.se/m_standard.php?id=1012060&avdelning_1=109&avdelning_2=169& där det stod nåt om materialfel.
    Way to go!

Var inget fel på kiten när jag tog ner den.

• debkausf

Medlem
    26 oktober, 2008 vid 08:42

@Yann 511555 wrote:

Det här var ju riktit illa och det lär ju inte ligga oss på plussidan i framtida diskussioner om förbud. Varför kör man utan leash? Har Cabrinha ingen o-shithandle att hålla i? Kunde ju vart någon som fick linorna över sig och skadat sig lika gärna!

idiot!

• debkausf

Medlem
    26 oktober, 2008 vid 08:46

E ganska säker på att detta ej kommer att påverka förbudsdialogen över huvudtaget!

• _sofia_

Medlem
    26 oktober, 2008 vid 09:08

Think twice and take it easy bara.

Ingen annons om “barnkalas som saknar ballong”, kom flygande på vattnet en bit ut i vågorna i läjet en gul ballong och jag tänkte göra en insats. Började jaga den vilket va ganska spännande, skit svår at få tag i men kom fram till den och anton gjorde en insats ah fångade den. Fick den och tänkte ta den ut i vattnet igen för att hoppa på den 🙂 Gjorde en railey på väg ut, säg nån som gjort de med en ballong i munnen 😉

• haze

Medlem
    26 oktober, 2008 vid 09:16

@debkåusf 511710 wrote:

idiot!

Vad vaknade du på för sida idag då???

Klart detta är negativt för förbudsfrågan. SJ ser inte blint på detta. Och de kommer förmodligen klaga på kommunen.

• gonzo

Medlem
    26 oktober, 2008 vid 09:18

@Yann 511571 wrote:

Ja det hade ju vart bra att veta vem man inte ska köra i lä om framöver.

hehe omänskligt dum du e.
    tänk då på att inte köra framför anton med för han tappa ju sin

• gonzo

Medlem
    26 oktober, 2008 vid 09:22

@Haze 511720 wrote:

Vad vaknade du på för sida idag då???

Klart detta är negativt för förbudsfrågan. SJ ser inte blint på detta. Och de kommer förmodligen klaga på kommunen.

nä men det va en jävla hets på detta sjukt konstigt att det aldrig skulle kunde hända med ett annat märke verkar det som.
    nä jag tycker vi alla ska ta å köpa en ozone för då e alla kite olyckor borta sen

• bohm

Medlem
    26 oktober, 2008 vid 09:27

Hade han leash?

Sida 4 av 9

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.