Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vems är…
-
@debkåusf 511704 wrote:
Är ditt tips att vi inte ska kitea i A-bay mer eller!!?
Nej, jag menar att det finns ställen som är närmare och längre från rälsen. Även om detta inte direkt kommer påverka förbudsdebatten är det inte svårt att se att denna incident kan användas som slagträ av illvilliga krafter. För övrigt är det mycket hat i tråden nu, kamma er.
-
Förstår varför du har fler inlägg än mig Debkåsurf.
Det går att skriva fler än en mening per inlägg! Prova! 😀Trist att det aldrig går att diskutera nåt på ett seriöst sätt på Kitesurfingkonfen. Vore uppfriskande om folk kunde sluta pimpa sitt eget favvomärke o sluta snacka skit om alla andras bara nån enstaka gång.
Jag vet att det är svårt för vissa men försök snälla!Sen tycker jag det är onödigt att kalla nån för dum i huvet bara för att man har en annan åsikt.
-
(Sen heter det leash.
Leash = Koppel
Leach = Laka ur
Leech = Blodigel
Leesh = Är inget ord) -
sourra;511775 wrote:[..]För övrigt är det mycket hat i tråden nu[..]
Det är du som sätter upp bilder där Anus står i motsättning till Bra. Vad menar du med det? Komma här med dina förutfattade meningar.
-
Inge hat från min sida. Fortfarande mest intresserad vad som gick fel. Så man kan lära sig nåt/se till att detta inte händer igen. Någon måste ju ha varit där och sett det hela eller? Eller personen i fråga kanske kan säga vad som hände?
Och tror att de flesta kites(bow/hybrid) har 100% depower idag. Eller O shit handel….
-
@Zilversurfarn 511776 wrote:
Förstår varför du har fler inlägg än mig Debkåsurf.
Det går att skriva fler än en mening per inlägg! Prova! 😀Trist att det aldrig går att diskutera nåt på ett seriöst sätt på Kitesurfingkonfen. Vore uppfriskande om folk kunde sluta pimpa sitt eget favvomärke o sluta snacka skit om alla andras bara nån enstaka gång.
Jag vet att det är svårt för vissa men försök snälla!Sen tycker jag det är onödigt att kalla nån för dum i huvet bara för att man har en annan åsikt.
Håller med helt. Problemet är att det finns några få personer som slaviskt hoppar på och sprider direkta negativa lögner om cabrinha bara för att dom vill sälja sina kites här på forumet. Avundsjukan blir tydligen förmycket för endel. Hade kanske varit lite relevantare diskussioner om dessa personer koncentrerade sig på att föra fram fördelarna med sina egna märken istället för att smutskasta andra hela tiden.
-
@debkåusf 511781 wrote:
Håller med helt. Problemet är att det finns några få personer som slaviskt hoppar på och sprider direkta negativa lögner om cabrinha bara för att dom vill sälja sina kites här på forumet. Avundsjukan blir tydligen förmycket för endel. Hade kanske varit lite relevantare diskussioner om dessa personer koncentrerade sig på att föra fram fördelarna med sina egna märken istället för att smutskasta andra hela tiden.
Hoppas då du inte blandar in mig i detta.
Har inte framför en åsikt i denna tråd om att cab är sämre än något annat märke. Eller att något annat märke är bättre än något annat.
Alla märken har sina fördelar och sina nackdelar. Inget är perfekt som tur är. Hur skulle världen se ut då?
-
@debkåusf 511781 wrote:
Vad tycker moderatorn? (förutom att han verkar ha naishspons)
-
@debkåusf 511710 wrote:
idiot!
@gonzo 511723 wrote:
hehe omänskligt dum du e.
Fattar inte hur två medlemmar i styrelsen kan uttrycka sig så! Ni borde vara ett gott föredömma. Om ni verkligen är seriösa med era inlägg så kan ni ringa mig och säga det till mig personligen. 0733-619893 Varsågoda!
-
@debkåusf 511781 wrote:
Tycker du att jag gjort ett påhopp på cabrinha när jag frågade om det finns en o-shithandle?
-
Eller när jag frågade om 100% depower. Som alla bow/hybrider har i dagens läge….
-
Om alla bara tar och skaffar en ordentlig leash så kan man göra annat än att sitta här en söndag
-
@Yann 511787 wrote:
Fattar inte hur två medlemmar i styrelsen kan uttrycka sig så! Ni borde vara ett gott föredömma. Om ni verkligen är seriösa med era inlägg så kan ni ringa mig och säga det till mig personligen. 0733-619893 Varsågoda!
Jag tror du e en bra person. Förlåt, jag tar tillbaka!
-
Hur menar ni att detta inte skulle ha inträffat om han körde med leash? Om han har trasslat in linorna och har en kite som loopar okontrollerat, hakar ur sig men har leash, så återfår han väl inte kontrollen? Ser inte hur han skulle få mer depower, för det var väl ingen IDS han körde med? Hur skulle han ha satt leashen på sin Switchblade?
Logga in för att svara.