• johnk

Medlem
    26 oktober, 2008 vid 17:06

På tal om det så är nog inte “sueside” är ett ord heller.

Och alla: vad sägs om att vänta tills vi vet vad som hände innan ni börjar kriga?
    /Assisterande språkpolis

• hildingdude

Medlem
    26 oktober, 2008 vid 17:07

@_Sofia_ 511716 wrote:

Think twice and take it easy bara.

Ingen annons om “barnkalas som saknar ballong”, kom flygande på vattnet en bit ut i vågorna i läjet en gul ballong och jag tänkte göra en insats. Började jaga den vilket va ganska spännande, skit svår at få tag i men kom fram till den och anton gjorde en insats ah fångade den. Fick den och tänkte ta den ut i vattnet igen för att hoppa på den 🙂 Gjorde en railey på väg ut, säg nån som gjort de med en ballong i munnen 😉

Jag har sett Mike Blomvall göra 313 med en badboll fastklämd mellan benen de va rätt fedt

• _sofia_

Medlem
    26 oktober, 2008 vid 17:21

lim anton, lim…

• hildingdude

Medlem
    26 oktober, 2008 vid 17:30

det va en ball session i LA bukten. plötslig hittade han en badboll som kommit flytandes från köpenhamn. efter så ökade de och vi körde efter varandra en hoppade med bollen sedan skulle den adnra försöka landa på den efteråt, ev fånga den innan den landade. Mike var rätt mycket bättre än mig på de med.

• nic

Medlem
    26 oktober, 2008 vid 17:41
    debkåusf;511768 wrote:
    Fel igen, den skall flyttas o förläggas i tunnel vid nämda avsnitt!:cool2:

Vore bra men det verkar som om det är du som har fel.
    http://varberg.lny.se/ingen-tagtunnel-under-varberg-273/

nic

• blackadder

Medlem
    26 oktober, 2008 vid 17:59

@nic 511893 wrote:

Vore bra men det verkar som om det är du som har fel.
    http://varberg.lny.se/ingen-tagtunnel-under-varberg-273/

nic

Eller…?
    http://www.hallandsposten.se/artikel.asp?oid=352636

• trumpeten

Medlem
    26 oktober, 2008 vid 18:26
    hildingdude;511890 wrote:
    det va en ball session i LA bukten. plötslig hittade han en badboll som kommit flytandes från köpenhamn. efter så ökade de och vi körde efter varandra en hoppade med bollen sedan skulle den adnra försöka landa på den efteråt, ev fånga den innan den landade. Mike var rätt mycket bättre än mig på de med.

När jag fyller år ska jag ha ballonger fast satta i kajten fast då är det december och kallt :santa: Jag räknar med att du har ballonger med dig imorgon

• nic

Medlem
    26 oktober, 2008 vid 19:02
    Blackadder;511898 wrote:

Ge dig nu. Fattar inte vad din länk skulle visa?
    Tågtunnel är ju fortfarande inte med i planen för ett decenium framöver även om någon uttrycker sitt hopp (innan finanskris).

Kör helt enkelt inte å tricka framför banvallen.
    Använd leash.
    Undvik Apelviken helt i S-Ssv(?).

eller?

nic

• haze

Medlem
    26 oktober, 2008 vid 19:08

Eller ge fan i och tricka närmare än 50 meter från stranden överallt. Det är väl ännu bättre?

• sourra

Medlem
    26 oktober, 2008 vid 19:37

Jo det är att rekommendera men var det trickning som föregick banvallsincidenten?

• blackadder

Medlem
    26 oktober, 2008 vid 19:48

@nic 511915 wrote:

Ge dig nu. Fattar inte vad din länk skulle visa?
    Tågtunnel är ju fortfarande inte med i planen för ett decenium framöver även om någon uttrycker sitt hopp (innan finanskris).

Kör helt enkelt inte å tricka framför banvallen.
    Använd leash.
    Undvik Apelviken helt i S-Ssv(?).

eller?

nic

Bli nu inte arg.

• byguy

Medlem
    27 oktober, 2008 vid 08:16

Jag kom till viken efter olyckan. Tror att killen startade kiten på den smala sandremsan nära banvallen. Något gick snett och kiten började loopa. Killen släppte då kiten. Det största felet var val av startplats. Det bästa sättet att undvika olyckor är riskmedvetenhet.
    Det vore ju bra om killen själv kunde berätta vad som hänt.

• skotten

Medlem
    27 oktober, 2008 vid 10:49

if this guy was a noobie then there is definately a moral issue here that everyone needs to admit to.. if he was a noobie.. who sold him the kite.. were you more interested in the cash.. or that he wouldnt hurt any of your mates on the beach.

I have never sold a kite to someone that I havent at least spent one day on the beach with afterwards, am I the only one?

• hektor

Medlem
    27 oktober, 2008 vid 11:32
    byGuy;512041 wrote:
    Jag kom till viken efter olyckan. Tror att killen startade kiten på den smala sandremsan nära banvallen. Något gick snett och kiten började loopa. Killen släppte då kiten. Det största felet var val av startplats.

Starta kiten mot vattnet istället för mot strömförande ledningar är väl också ett hett tips…

• byguy

Medlem
    27 oktober, 2008 vid 12:14

Är vindriktningen mot ledningen mot ledningen hjälper det inte mycket. Se på det som ett optimeringsproblem.

Sida 8 av 9

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.