Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Venezuela
-
Venezuela
Publicerad av brickan på 7 oktober, 2004 vid 08:27Hittar dåligt med resor till Venezuela någon som har tips vart man ska leta.
Vart ska man åka i Venezuela?
Vilka storlekar på kite behöver man?
Vilken tid på året är bäst?zoolander svarade 20 år sedan 9 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
Isla margarita flygplatsen heter porlamar går direkt från danmark eller tyskland eller england annars kan du alltid åka till caracas o vidare där ifrån ta 10-14m med. I dec började det förra året att bli bra bo på coche
-
Svar till:
dec började det förra året att bli bra bo på coche
[/ QUOTE ]
Är Coche stället med den goa resturangen? -
Goa restaurangen??? Menar du fisk-magsjuke-restaurangen?
Eller du menar kanske hotelbuffén med sprid-diarre-smitta-flugorna?? Eller kanske mys restaurangen med supergod-skaldjursröra-ala-alla-10-svenskar-ligger-på-sjukhus-och-får-dropp?
Sen finns där nog inga fler restauranger…
Men visst är det gott…… -
Svar till:
Eller du menar kanske hotelbuffén med sprid-diarre-smitta-flugorna?? Eller kanske mys restaurangen med supergod-skaldjursröra-ala-alla-10-svenskar-ligger-på-sjukhus-och-får-dropp?
Men visst är det gott……[/ QUOTE ]
Coche verkar vara ett trevligt ställe…
-
Hahahaha Anna du gör verkligen allt för att trisa upp ett ställe
-
Svar till:
Men visst är det gott……[/ QUOTE ]
Nja…. jag hörde nån som sa att det fanns en mysig (trevlig, go) resturang på något av hotellen, och då undrade jag om det var detta?….
-
ja har för mig att det brukar blåsa ngnstans mellan 0 och 25m/s.. är dock inte helt hundra!!
-
Alla 12:or var slutsålda i affärerna feb 2004, det kan ju vara en guideline. Storlek 10-15 var det som folk var ute på mest… Jag hade med en 17 men den använde jag bara ngn enstaka gång. Jag har för mig att folk sa att det blåser mer i feb-mars…
-
rätta mig om jag har fel roland men var det inte 99$ för en x3 och en TT för en dag…. det var för ett år sen
-
dom där tyske svinen dom skulle ha 20 dollars för att låna ut en pump
-
Piss! Jag ska ner på “icke kite semester” men man vill ju kitea ändå.. Känns jobbigt som faen att släpa med sig grejerna…
Logga in för att svara.