• VENEZUELA

Publicerad av finanina på 17 augusti, 2005 vid 15:34

Halloj!
    jag vill åka till Venezuela, finns det någon här inne som varit dit och vindsurfat. det enda jag vet är Isla de Margarita, finns fler ställen? har någon koll på dagsbudget om man vill bo och äta billigt!?
    tackar tackar!
    nina grin.gif

charl8 svarade 19 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    22 augusti, 2005 vid 21:07

Det finns ett ställe i västra Venezuela, på fastlandet, som ligger nära Aruba. Ett par tyskar har uthyrning där och dom kan fixa boende oxså.

Matsson

• mangans

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 08:04

Annars har du ett harligt häng nerför angelfalls!

• charl8

Medlem
    25 augusti, 2005 vid 17:56

Gå in på http://www.adicora.com ett ställe på paraguaná halvön norr om staden Coro. Tyvärr inte provat det själv fast jag var i landet. På vägen dit från Caracas kan du stanna till i Puerto Colombia, en helcharmig liten fiskeby mellan Caracas och Coro!! Coro var också helt ok att bo i någon natt om du skulle behöva det.

Avundsjuk… smile.gif
    L8

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA