• surfmanj

Medlem
    1 december, 2005 vid 14:20

Verkar som om jag kommer ner den 20 jan och då vore det gott om någon hade köpt lite polar ICE till mig när jag kommer ner!! Vem tar på sig det ansvaret?

• pepa

Medlem
    1 december, 2005 vid 15:59

Jag köper vad som helst i en påse. Men du, du kommer ju ner innan mig så det blir lite svårt att visa dig runt. Men vi får ta en festkväll i Porlamar sen när jag kommer ner.

• cattisen

Medlem
    2 december, 2005 vid 10:50

Hum.. well: can inte ta på mig att köpa Ice för jag vet nog inte av det e ens crazy.gif Ja,, har fattat att det e alkohol (?) och att det e vida poppis då alla Isla-människor snackar om det,,,
    Jo.. men när va det du kom ner då Pepäääää? Jag menar, om jag har trist så drar jag vidare. kommer ju trots allt vara ensam där nere. och har hört att det bara e pensionister o nygifta på I.M? Annars kan jag ju kanske hålla din tjej sällskap innan du kommer ner? wink.gif

• cattisen

Medlem
    2 december, 2005 vid 10:52

Förresten: varför har jag 5 stjärnor o ni andra färre? det lär ju inte vara för att jag varit mer frekvent&trogen besökare än ni iaf cool.gif

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    2 december, 2005 vid 11:35

det kan man fråga sig, jag har skrivit många fina inlägg å trots de har jag inte mer än 2 stjärnor grin.gif
    Någon annan som kan svara på det?
    Jag känner mig orättvist behandlad..

• styret

Medlem
    2 december, 2005 vid 11:47

dels är det väl folk som betygsätter en sen känns det som att om man itne får höga betyg samtidigt som man postar massa inlägg så sjunker dom. som nån typ av snitt liksom. vet ifan, känns som det iallefall.

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    2 december, 2005 vid 13:02

hehe..mitt inlägg var mera ironi än en förundran wink.gif
    Men visst, så kanske de är..eller så skall man skriva 80B på “segel storlek” grin.gif

• surfmanj

Medlem
    2 december, 2005 vid 14:46

Om du kommer ner den 1 jan så har du 20 dagar på dig att komma på vad polar ICE är! Inte för att jag tror att det är några problem men man vet ju aldrig!

• styret

Medlem
    2 december, 2005 vid 15:07

din ironi tog jag för given rambobubben.

• pepa

Medlem
    2 december, 2005 vid 15:57

Kommer ner i mitten på januari vet du! Ska bli jäääävligt najs. Vetefan om jag kan hålla med om det där med pensionister o grejer, det finns en jävla massa fest och dunderfina gyllebruna venezulanskor också… Killarna har jag inte kollat upp, sorry! Du hittar nog min tjej på Habana, hon jobbar i baren där för tillfället. Eller på playan förstås! Det är hon som e grym på kite och kör Cabrinha.

• pepa

Medlem
    2 december, 2005 vid 15:58

Vad tänkte du göra med henne förresten? wink.gif

• cattisen

Medlem
    3 december, 2005 vid 12:09

Hehe, ja man får ju vara lite påhittig ju. Sen e det ju lika bra att skriva hur det ligger till så ingen tror att jag har några JÄTTE-segel! wink.gif
    Men ja, då blire bara för mig att kolla upp ICE, Vill du ha den “on the rocks” då eller? smirk.gif
    Du hittar du mig, med den i handen, på Habana. Jag kommer att vara tjejen som beundrar segeln på den snygga kite-tjejen i baren tongue.gif

• pepa

Medlem
    3 december, 2005 vid 13:08

Nu hajjade jag nästan nada. Men jag kan upplysa om att ICE är Polar Ice, en öl. Mmmmmmmmm öl…

• cattisen

Medlem
    3 december, 2005 vid 15:17

Nej, jag gjorde lixom ett maxi-inlägg: multifunctionellt; svarar på alla ere frågor. Pepä: Om du läser min press så förstår du nog den där med segel, och tror inte du blir besviken wink.gif
    Just det. Grabbar, jag vill inte skryta elr så. Men har kommit på vad stjärnorna e för någe. Och det va som det skrevs innan: att folk betygsätter en! laugh.gif
    Och jag har ju fem stjärnor, alltså full pott!
    Kontentan: YOU LOVE ME GUYS!! wink.gif Och detta trots att jag inte surfar/kitar! Hur kan det komma sig? Måste vara för att jag är så förbenat trevlig… grin.gif

• cattisen

Medlem
    3 december, 2005 vid 15:27

Heeeeey!! Vänta nu lite grabbs! Va hände med mina 5 stjärnor??
    Jag anar en subba i mossan! Här ligger en kossa begraven!! ågon har inte rena underkläder i påsen!
    Ja.. ni hajjar: Det måste ha varit en BRUTTA inne o röstat ner mig!
    See, I get that aaaaall the time IRL. Girls tend to dislike me? Whyyy?? Jag som e så likeable! wink.gif
    Nu ska jag ner o köpa pepparkakor och tröstäta! Detta kommer resultera i att jag nu blir fet o inte kommer kunna få plats i flygstolen! Detta i sin tur leder ju till att jag inte alls kan komma ner till Karibien! och allt är tjejernas fel! crazy.gif

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.