• anonym-anvandare

Medlem
    4 december, 2005 vid 19:46

Du måste va enda personen på konfen som inte surfar/kitar i så fall. Hur hamnar man här inne då?? Nice picture cool.gif
    Kelso

• pepa

Medlem
    5 december, 2005 vid 08:52

Jag hajjar, och jag är inte besviken…

• lindalove

Medlem
    5 december, 2005 vid 12:30

När kommer du att vara på Margarita?

Jag kom därifrån igår, har bott hos Danny på Warmsurf… men jag vet att det är fullt där i vår. Men däremot bodde där ett par som just nu bygger ett hus hundra meter därifrån och som också bygger rum för att hyra ut, och de planeras att bli färdiga i Mars.
    Om inte annat så finns Gaby’s grill, som ligger granne med Warmsurf… snacka med Gaby, hon kanske har något åt dig…

• pakke

Medlem
    5 december, 2005 vid 12:56

Om du hade kunnat maila adresserna till gaby eller telenummer? Hade varit underbat! pallefuling@hotmail.com
    Tackar på förhand

• cattisen

Medlem
    5 december, 2005 vid 15:46

Hehe ja.. och jag gillar att vara annorlunda cool.gif
    Jag hamna här för att jag surfa runt (men heeey; jag surfar ju!!!!) och sökte på Margarita elr något, och så va det någon här som skulle dit eller ja… oavsett. e här för att få info om Isla M, kanske träffa ngn trevlig prick (eller prickar!) som har lust att visa mig lite moves i knähögt vatten grin.gif

• kelso

Medlem
    5 december, 2005 vid 16:40

Dra senare, kommer va mer svenskar nere då. Hela göteborgsmaffian kommer i slutet på februari cool.gif

• pepa

Medlem
    5 december, 2005 vid 16:47

Åker man från Sverige för att träffa svenskar?

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    5 december, 2005 vid 16:54

Nästan hela beerlanda surfers vilketfall wink.gif

Å pepä, man åker la för fean inte ner för att träffa någon överhuvudtaget(om man inte är i din sitts då, som har tjej där), man åker ju för fanken ner för att surfa cool.gif

• pepa

Medlem
    5 december, 2005 vid 17:13

Säg det till din kompis Kelso.

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    5 december, 2005 vid 17:15

det skall jag göra.

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    5 december, 2005 vid 17:16

Kelso, vi skall surfa, inte! träffa brudar.
    sen om man träffar nån brud är ju en annan grej..vilket nog är svårt att inte göra wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    5 december, 2005 vid 18:30

Hehe! Jag lär ju ha fett fokus på surf, men man har ju hormoner. cool.gif cool.gif
    En annan fick ju ett fett surf idag. Ha det fettcool.gif
    /Kelso

• cattisen

Medlem
    6 december, 2005 vid 09:37

Men ojojoj.. klart man reser ner för att träffa svenskar? crazy.gif Jag reser ner för att det som finns där nere inte finns här. Sen e det bonus att träffa ngn svensk för då kan man få lite tips på do´s and dont´s så kanske man slipper missa ngt eler bli lurad.
    Ni åker ner för att surfa. jag åker ner för att meditera o fundera över livet o dess förgänglighet. och för att spana då förståss grin.gif

• cattisen

Medlem
    6 december, 2005 vid 12:18

HAAAAAA jag behöver inte leta i blindo! DETTA är det jag ska söka efter,.. grin.gif

• surfmanj

Medlem
    6 december, 2005 vid 12:54

Ja det är precis vad “vi” letar efter grin.gif

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.