Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Venezuela
-
Du måste va enda personen på konfen som inte surfar/kitar i så fall. Hur hamnar man här inne då?? Nice picture
Kelso -
När kommer du att vara på Margarita?
Jag kom därifrån igår, har bott hos Danny på Warmsurf… men jag vet att det är fullt där i vår. Men däremot bodde där ett par som just nu bygger ett hus hundra meter därifrån och som också bygger rum för att hyra ut, och de planeras att bli färdiga i Mars.
Om inte annat så finns Gaby’s grill, som ligger granne med Warmsurf… snacka med Gaby, hon kanske har något åt dig… -
Om du hade kunnat maila adresserna till gaby eller telenummer? Hade varit underbat! pallefuling@hotmail.com
Tackar på förhand -
Hehe ja.. och jag gillar att vara annorlunda
Jag hamna här för att jag surfa runt (men heeey; jag surfar ju!!!!) och sökte på Margarita elr något, och så va det någon här som skulle dit eller ja… oavsett. e här för att få info om Isla M, kanske träffa ngn trevlig prick (eller prickar!) som har lust att visa mig lite moves i knähögt vatten -
Dra senare, kommer va mer svenskar nere då. Hela göteborgsmaffian kommer i slutet på februari
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst5 december, 2005 vid 16:54Nästan hela beerlanda surfers vilketfall
Å pepä, man åker la för fean inte ner för att träffa någon överhuvudtaget(om man inte är i din sitts då, som har tjej där), man åker ju för fanken ner för att surfa
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst5 december, 2005 vid 17:15det skall jag göra.
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst5 december, 2005 vid 17:16Kelso, vi skall surfa, inte! träffa brudar.
sen om man träffar nån brud är ju en annan grej..vilket nog är svårt att inte göra -
Hehe! Jag lär ju ha fett fokus på surf, men man har ju hormoner.
En annan fick ju ett fett surf idag. Ha det fett
/Kelso -
Men ojojoj.. klart man reser ner för att träffa svenskar? Jag reser ner för att det som finns där nere inte finns här. Sen e det bonus att träffa ngn svensk för då kan man få lite tips på do´s and dont´s så kanske man slipper missa ngt eler bli lurad.
Ni åker ner för att surfa. jag åker ner för att meditera o fundera över livet o dess förgänglighet. och för att spana då förståss -
HAAAAAA jag behöver inte leta i blindo! DETTA är det jag ska söka efter,..
Logga in för att svara.