• pepa

Medlem
    6 december, 2005 vid 18:11

He he, det är DET jag har…

• danneman

Medlem
    6 december, 2005 vid 21:54

ok Linda var e surfbilderna! Vi måste ses snart! grin.gif

Sen är det ju givetvis brudarna & surfet man åker dit för blush.gif
    Men defenitivt inte Dom svenska brudarna!

Känns som tråden spårat ur

• coro

Medlem
    9 december, 2005 vid 14:07

Svar till:

Svar till:

Jag kommer ner i mitten på januari och stannar till slutet på maj. Åker själv men är inte alena, tjejen bor där och jag känner alla locals…. smile.gif

[/ QUOTE ]

Awjaaa,.. varför har JAG ingen tjej på I.M?? frown.gif Va kul. Hur tar man sig smidigast&billigast dit då? Skriv inte “flyg” tongue.gif
    Men jaha.. kan du para ihop mej med mitt livs kärlek där nere då? Har fått för mig att han är en snäll lång snygg vältränad mulatt med enkel klädstil, vackra ögon o mysigt hår cool.gif

[/ QUOTE ]

Hehe Cattisen, du er nok en skikkelig luremus…

Det var ihvertfall masse utrolig fine damer på Margarita ifjor, vel og merke i venezuela ferietiden. Det blir nok verre for deg på herre-jakt, skal du ha tak i skikkelige godsaker må du nok til Norge…

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.