Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Venom 13 eftersökes!

• zoolander

Medlem
    8 mars, 2006 vid 21:20
    Rille wrote:
    zoolander wrote:
    Swedp wrote:
    Behöver nån cash och vill sälja iväg sin Venom??
    varför köra V13 när det finns V19 som funkar i alla vindförhållanden+ att den e snabb somfan och man behöver inte pumpa..
    skit i V13

kör V19, den e bäst.. V19 klarar alla vindbyar galant med sin enorma depower, coh sen har du ju många bra världscupåkare som mr pille som kör med den, asså, det går liksom inte riktigt förklara hur jäkla bra den e om man jämför med V13 och alla andra kites!

länge leveV19

Inte roligt längre. Gammalt och uttjatat. Kom med nåt bra eller nytt.
    skit i att läsa det då.. jag älskar V19, nog om det för idag!
    sen att jag tycker att V19 e bättre än V13 framhäver väl inte ’mitt’ kitemärke, vilket det nu är. än så länge så gör inte mystic kites..

nåja..
    Long Live V19

• martent

Medlem
    8 mars, 2006 vid 23:39

venus 19 rippar

• fifi

Medlem
    9 mars, 2006 vid 02:57

ingen tar väl för tusan inte det här forumet på allvar…löjligt med åtal o mög! lägg ner…

• hugeo

Medlem
    9 mars, 2006 vid 03:25

äshh…………

• hbgsurfer

Medlem
    9 mars, 2006 vid 06:46
    mrmille wrote:
    bohm wrote:
    ????
    Kan du förtydliga. Åtalar du folk som driver med fjoills??

Nej, men folk som systematsikt driver med mitt varumärke för att på så sätt framhäva sina egna pryttlar som bättre.
    Jag lever i tron om att alla är medvetna om de juridiska konsekvenserna för det men är villiga att ta risken.
    Därtill kan man dessutom koppla ett femhundratal personangrepp som inte heller är speciellt snygga eller tillåtna.

Vi får se vem som drar triggern först

Framhäva grejor hahahaha, det finns väll ingen som köper Kites som
    är på den här sidan. Men skit samma det jag egentligen vill säga att om folk pratar skit här om varandra o andra ”seriösa” nybörjare kommer in här så är det fakiskt inte så trevligt för Kitesurfing Sverige eller? kan vi titta oss runt på andra Sport forum? som jag har sagt tidigare så finns där positiva egenskaper med varje Kite och man lägger själv pengar på det man tycker är bra…. låt det bli varmt snart//Marcel

• hugeo

Medlem
    9 mars, 2006 vid 13:20

Marcel rocks

• zoolander

Medlem
    9 mars, 2006 vid 15:17
    HugeO wrote:
    Marcel rocks
    jag hatar dock nybörjare..

V19 rocks dock

Sida 2 av 2

Diskussionen ‘Venom 13 eftersökes!’ är stängd för nya svar.

Inledning av diskussionen
0 av 0 svar Juni 2018
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Venom 13 eftersökes!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.