Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ventiler släpper i limningen mot bladder, Slingshot

• walle

Medlem
    18 maj, 2006 vid 19:29
    Eddie wrote:
    Köp grejor som håller….
    North!
    … lite som en japansk bil. Bara att tanka… förlåt…. pumpa och köra.
    som håller… den var ju kul 😀

jag vill påstå att North inte gör bättre(eller sämre) grejjor än ex SS, OR, Naish eller andra “kvalitets-kites”…

var det inte just North som hade problem med nötning framme på leadingedge vid lattan till vingtippen förra året?

• birk

Medlem
    21 juni, 2006 vid 22:29

Jag upptäckte idag att det var exakt samma fel på mina SS -04 på två bladders (av två kollade). Ganska tråkigt eftersom de är i bra skick och jag inte har varit ovarsam.

I garantin för SS står det att garantin bara gäller den första ägaren (?) och det känns ju ganska ruttet eftersom jag köpte den begagnad.

Ska testa och laga med liquid sole imorgon.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ventiler släpper i limningen mot bladder, Slingshot

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.