Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › verkar bli bris i Habo idag..
-
verkar bli bris i Habo idag..
Publicerad av annas på 8 juni, 2005 vid 09:36..
pjoter svarade 19 år, 9 månader sedan 9 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Det värkar ju vara skit dåligt, nordost och byigt som fan.
I alla fall om man kollar med vindmätarenn i lomma -
hehe, bästa dan i år!!! Varmt och soligt. Jag och Chrille körde typ själva i 2 timmar. Först med 9 resp 12 (bra drag!) och sen 7 resp 9 ngt sämre och blev lite byigt. Sen hade Pjoter o Melker + ngra till vett att dyka upp.
-
surt o missa den dagen. har fått en inflammerad revbensmuskel och order att ta det lungt i en vecka.
chrille, fick du handtagen idag? greets jens -
mmmm de va underbart idag!!! trodde man inte när man gick upp i morse att de skulle bli en grym kitedag!
gött tryck i 13 hela dagen! enda negativa e att algerna har invaderat habo!! va inget skoj å tappa draken. -
fan faaan, o jag som har sommarlov först imorgon efter klockan 16.
såg ditt nr i mobilen peter,
men jag grillades av lärare om varför just jag ska gå designprogrammet.imorgon är sista provet. sen lovar jag att aldrig aldrig aldrig mer svika.
-
Bästa dagen på året lätt
Jag, Hugge och Zoolander körde 4 h själv nere vid vindsurfingklubben och det var hur gött som helst…..det är snälla vindsurfare i Lomma så tack till dem!!!! -
är det verkligen värt att hålla på med design när du missar sånna här dagar??
hoppas de kan bli litta bris imorrn med! begär inte mkt, bara sol å stadiga 9m/s västligt. hoppas gud fixar detta åt mig!!
Logga in för att svara.