Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vi behöver dunkar

• rex_milvus

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 16:39

@Stellan 489464 wrote:

Kanon. Säkert fina dunkar ni har i Båstad men lite långt att köra. Patrik, snällt om du kollar på jobb. Jag kollar på bensinmackar idag.

Jag var förbi hos Sjöberg Segelmakeri i Malmö (040 – 96 33 10) förra veckan, och han hade ett gäng småbojar på rea. Kan vara värt att kolla upp om det blir köp av bojar.

• kitemaster

Medlem
    13 augusti, 2008 vid 21:40

jag har några vita dunkar hemma också. Kommer hem igen på måndag och kan ta med till beachen.

• skotten

Medlem
    13 augusti, 2008 vid 22:37

shit there are heaps out in the water in Klagshamn.. we should just take those… the windsurfers should be cool with it, they are a pretty mellow bunch…

• lidde

Medlem
    14 augusti, 2008 vid 14:43

Bojarna (dunkarna) är finns nu på plats i Habo Ljung.
    Tack ni som hjälpte till att sätta fast dem ute i vattnet.
    Magnus, tack för sponsringen.
    //Lidde

• wibban

Medlem
    14 augusti, 2008 vid 18:21

Var så lite så… bra att det blev gjort iaf… tur vi har dig Lidde 🙂
    De syns lite dåligt men tillräckligt bra iaf.

OBS! Ett av däcken verkar ha flytt från platsen så det blev bara 4 dunkar utsatta.

Bör oxå påpeka att om det är så lågt vatten som det var idag så är nästan alla däcken farligt nära vattenytan och med de snäckor mm som satt sig på dem så bör man undvika att försöka glidtackla dem.
    Linorna till bojarna är c.a. 2 meter långa skulle jag gissa, så det ger er en fingervisning om var däcken befinner sig

• kamikazekiteren

Medlem
    14 augusti, 2008 vid 20:32

@Krillan82 489191 wrote:

Jag kan hjällpa dig att tömma den.

PARTY!!!!
    yippikajey, jag kommer!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vi behöver dunkar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.