Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › VI VET VAD DU SÄLJER NU!
-
VI VET VAD DU SÄLJER NU!
Publicerad av linsurfer på 15 mars, 2000 vid 20:45Paddy, med all respekt, jag tror nog att alla kan dina annoser utantill vid det här laget. Få ordning på din hemsida istället.
anonym-anvandare svarade 25 år sedan 3 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Vad bra, då har jag ju nått mitt mål.
Beträffande hemsidan så skulle den varit i full gång sedan 1:e mars, men en slö ”webmaster” har satt käppar i hjulet. Hoppas Ni kan ha lite överseende med det. Surf´s up dudesPatrick,
Surfers Workshop Malmö
-
Jag tycker det är bara bra att surfhandlarna lägger in lite reklam o så i konfinläggen. Man ser ju direkt vem det är och behöver
inte läsa inlägget om man inte är inresserad. För övrigt så är ju konfen modererad av Steffo, så han bestämmer ju vad som
är tillåtet. -
Paddy är en shysst kille och starboards är verkligen inga dåliga brädor,
så jag tycker bara det är bra att han gör reklam för sin affär, för den andra affären behöver i malmö behöver konkurrans och där vill man inte handla
Så det är Gött att det finns en shysst handlare här i skåne.
Förresten har Paddy öppnat och var finns han ???
Köpenhamsvägen nånstans men jag vet inte vart det är…hälsningar
G -
hade jag varit dig paddy så hade jag kickat iväg den där snubben som pular med din hemsida…..För en slöare jävel får man leta efter.
jag hade kunnat fixa din sida på en dag eller två =)
Mvh…Micke
ps… kommer in nån dag till dig för
att få f2 lackad oki =) -
Som jag skrivit tidigare tycker jag också att det är bra om surfhandlarna kan annonsera här. Finns ju inte så många andra ställen dom kan synas på. Tycker bara att varannan annons på säljes inte ska vara från samma handlare. Jag är förövrigt grymt sugen på en Tabou, undrar vilken storlek bara. 89 kg kräver ju lite bräda. Även vid 5.5 och neråt, 256an kanske?
-
rocka på fri marknad tror vi alla på det finns flera ställen att handla godis på..inte bara kungen…
-
Håller med att ”den andra affären i malmö behöver konkurrens och där VILL MAN INTE HANDLA”
Spana in Robbans begagnatlager med segel från -85 för ca tusenlappen (!)
Heja Paddy, det rockar ju fett!!!
Logga in för att svara.