Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vid midnatt börjar revolutionen…

• anonym-anvandare

Medlem
    1 juli, 2005 vid 20:02

Svar till:

Jag sticker ut hakan och säger att jo, de är hoppmaskiner. Men å andra sidan är det ju inte så många som vill hoppa högt och länge nu för tiden så vi får väl se om det blir nån hit. Det här är en kite som Cabrinha har jobbat med i tre år och de tror stenhårt på den. Man ska självklart prova innan man säger något men jag har full tilltro till Cabrinha när de väl efter tre års arbete är dundersäkra på att de har något speciellt. Men som sagt, vi får väl se.

/Jesper

[/ QUOTE ]

ok nu har jag hort att det inte ar en nyborjarkite trots allt.

men det ar ju bruno legianoux som uppfunnit kiten, in te cabrinha…

staffan

• pepa

Medlem
    1 juli, 2005 vid 21:55

Du har helt rätt, Cabrinha har bara tagit ut licens från Bruno, och sedan arbetat vidare på den i tre år.

/Jepo

P.S. Det är klockan två, inte midnatt…
    D.S.

• nn4an_mike

Medlem
    1 juli, 2005 vid 23:24

OJ OJ OJ …. bara 35 min kvar … jag kan knappt bärga mig … **** super spännande ** hoppas det blir filmtajm..

• nn4an_mike

Medlem
    2 juli, 2005 vid 00:18

Verkar cool … schysst video .. hade velat se mer hur han self-launchade den,,

• mrmille

Medlem
    2 juli, 2005 vid 00:44

Snuskigt nice kite, får nästan lite ha begär.
    Förmodligen den typen av kites vi kommer se konkurera ut traditionella tubekites framöver. För foilåkare har det länge varit ett frågetecken att ha mer än två kites på lager. Hoppas även detta kan smitta av sig nu!

Haaaaaaaaaaaaang time wink.gif

• pepa

Medlem
    2 juli, 2005 vid 00:52

Jaha killar och tjejer, om nån vecka finns den att pröva på stränder omkring Varberg. Ska snacka med Putte på SP och se om man inte kan slänga ut info på deras sida om vart vi kommer vara när vinden ser bra ut. Ser ju fint ut men glöm inte att prova innan ni tar ut semesterersättningen.

/Pepon

• pjoter

Medlem
    2 juli, 2005 vid 00:54

ser ut som en windwing å dom kör med samma argument som foilfolket. hoppas dom har lyckats med det dom säger sig ha gjort. då har dom lyckats bygga en foil utan bridles ungefär.

gillar att man tjänar pengar på den då det räcker med två kites där det annars hade behövts 12,14,16,18. vilket märke är så sunkigt att man behöver alla dom storlekarna? så ska man ha en 10 å en 8 också för att kunna köra ofta. 6 kites, har man inte ens hälften än alltså.

• luuddee

Medlem
    2 juli, 2005 vid 08:20

kom ner tiii skaune sen då så man får testa här mee

• bohm

Medlem
    2 juli, 2005 vid 08:33

Svar till:

ser ut som en windwing å dom kör med samma argument som foilfolket. hoppas dom har lyckats med det dom säger sig ha gjort. då har dom lyckats bygga en foil utan bridles ungefär.

[/ QUOTE ]

I början på trailern ser man att den har bridles…det suger ju… Då kan man ju lika väl köpa en foil…

• sj0gren

Medlem
    2 juli, 2005 vid 09:02

Den ser skön ut smirk.gif

• mrmille

Medlem
    2 juli, 2005 vid 09:50

Svar till:

I början på trailern ser man att den har bridles…det suger ju… Då kan man ju lika väl köpa en foil…

[/ QUOTE ]

Om det är det som du ser som anledningen till att köra LEI så har du nog helt rätt!

• rambo_johnson

Medlem
    2 juli, 2005 vid 10:02

Svar till:

Jag sticker ut hakan och säger att jo, de är hoppmaskiner. Men å andra sidan är det ju inte så många som vill hoppa högt och länge nu för tiden så vi får väl se om det blir nån hit. Det här är en kite som Cabrinha har jobbat med i tre år och de tror stenhårt på den. Man ska självklart prova innan man säger något men jag har full tilltro till Cabrinha när de väl efter tre års arbete är dundersäkra på att de har något speciellt. Men som sagt, vi får väl se.

/Jesper

[/ QUOTE ]

vafan då tre aur, bruno spiak ihop den där i las terrenas fö faan

• pepa

Medlem
    2 juli, 2005 vid 10:37

Helt riktigt Hugo. Vad Pete sa var att de tagit ut en licens på Brunos kite och sedan arbetat på den själva i tre år. Det är inte direkt en sprillans ny design men det har tagit ett tag att få den att funka så bra så att de vill kalla den revolutionerande.

/Jeppo

• sbjorne

Medlem
    2 juli, 2005 vid 10:48

Vill haaaa!!!! laugh.gif

När kommer dom till affären?

• pepa

Medlem
    2 juli, 2005 vid 11:00

Det står ju in stores from 1st of august så då eller kanske lite senare antar jag. Ska höra om de vet nåt mer i affären.

/Pepe

Sida 2 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vid midnatt börjar revolutionen…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.