Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › vidda
-
vidda
Publicerad av gonzo på 22 februari, 2009 vid 20:02blåser det något på vidda nu eller??
det ser ju helt dött ut på prognoserna.
jag är sjukt sugen på att dra dit så fort det ser bra ut.norrman svarade 15 år, 8 månader sedan 8 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Samma här, har aldrig snökitat men är sjukt sugen på att prova. Om det är ett gäng som drar upp så är jag intresserad av att haka på!
-
Till påsk är Vidda planerat. Hoppas bara vädret är med oss! Hade vart kul om det blev ett gäng.
-
Ser lite dött ut, men jag tror att i alla fall söndag kan funka: http://www.yr.no/place/Norway/Hordaland/Eidfjord/Dyranut_Turisthytta/long.html
Ni måste beställa hytte till Påsk snart! Jag beställde för en månad sedan och det var nästan slut på rum då…
-
Ajdå, då känns det som att det kan vara fullt nu då. Har skickat iväg en bokning nu iaf så får vi se vad de säger.
-
När?
Jag, Åsa och kanske Mat åker på påsken. Torsdag till måndag. -
Vart skall man bo om man vill komma undan lite billigt där?
-
Jag vill fan också åka fick blodad tand efter vår senaste session.
-
Okej härligt. Hmm, är det någon som har skickat bokning/skall skicka som är intresserad av att dela på en av dom lite större lyorna? :tongue:
-
Yann hur ser det ut på boendet? är det rum med kök? Att äta ute hela tiden kostar väl skjortan där borta 🙂
-
Det finns kök i alla rum utom om man bor i “gutterommet” (eller jenterommet).
Logga in för att svara.