Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › VIDEO från sommaren
-
VIDEO från sommaren
Publicerad av hildingdude på 21 september, 2010 vid 12:59[ame=”http://vimeo.com/15154731″]There is just to many ways to have fun on Vimeo[/ame]
hildingdude svarade 14 år, 2 månader sedan 7 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Sick man sick:-)!
Dra ballen i gruset… ska man inte göra -
Du kunde väl laggt in ett meddelande efter halva att nu blir det inte mer kite, utan bara sjuka grejer.
-
Hahaha den var riktigt grym, bra musik blandad åkning, din balle som man bara vill se mer av och….
-
Jag tror detta ar ratt vag att ga for att fa fler tjejer intresserade av sporten:smile:
-
Jag hade förväntat mig åtminstone ett litet klipp med elefanter!
-
ErikPonti;632368 wrote:Jag hade förväntat mig åtminstone ett litet klipp med elefanter!
…Eller åtminstone en sodomist som ger sig själv en härlig omgång, sittandes i en hink selleri, medan en bakbunden blottare kopulerar med en gengasdriven mjölkmaskin.
Det är väl det minsta man kan begära?!!:santa: -
above_the_law;632370 wrote:…Eller åtminstone en sodomist som ger sig själv en härlig omgång, sittandes i en hink selleri, medan en bakbunden blottare kopulerar med en gengasdriven mjölkmaskin.
Det är väl det minsta man kan begära?!!:santa:Allså jag var helt seriös, men det kanske du också va Nicco? 😉
När jag träffade Anton i somras var han mer begeistrad över att ha sett elefanter på cirkus än att få leka i vattnet….
-
ErikPonti;632455 wrote:Allså jag var helt seriös, men det kanske du också va Nicco? 😉
När jag träffade Anton i somras var han mer begeistrad över att ha sett elefanter på cirkus än att få leka i vattnet….
Elefanterna va off the hook! hehehe 😀 sjukt coola 😀 dom kommer i nästa video, tror jag 😀 men dom va feta 😀
Logga in för att svara.