Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Video klipp på Spider i Gladiatorerna!

• cortex

Medlem
    16 mars, 2014 vid 21:09

Satt med familjen och kollade Gladiatorerna igår.
    Snyggt kört på väggen Virena. Jäklar vad snabbt du plockade ner henne. Haha. 🙂

/Kaj

• virena

Medlem
    18 mars, 2014 vid 01:03

Kul att ni tittade Kaj! Jag var lite blyg så där i första programmet och ville inte stjäla för mkt TV tid så tänkte att det är bäst att klättra på 😉
    Jag har inte sett det själv ännu eftersom man inte kan se alla program på TV 4 play i Brasilien 🙂

• lima-ko

Medlem
    18 mars, 2014 vid 07:13

@Virena 721715 wrote:

Jag har inte sett det själv ännu eftersom man inte kan se alla program på TV 4 play i Brasilien 🙂

Host host, http://hola.org/ löser biffen åt dig Virena, host =)!

• virena

Medlem
    18 mars, 2014 vid 14:11

Fasen vad schysst Andreas! Det skall jag testa! Då är det bra att hålla tummarna för att det funkar, sen nästa problem. Internet i Cumbuco är lika med VÄLDIGT lååååångsamt till icke fungerande, men skall göra ett försök 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Video klipp på Spider i Gladiatorerna!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.