Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Video, lite överblivet material
-
Video, lite överblivet material
Publicerad av wakenils på 22 april, 2010 vid 15:04Tjo! testade en 313 till bottennapp förrförra helgen så passar på att ta mitt vinteruppehåll nu… här är lite film från säsongen som gått, slängde in en del lattjo klipp så Pepä du kan sluta kolla efter typ 1.40… 😉
http://www.surfbussen.nu/post/Nils-knat-Heuman.aspxsourra svarade 14 år, 6 månader sedan 13 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Va de samma slider dom körde kite jamet med hadlow o Dre? fet film!
-
Va det samma kicker o slider o det som kite jamet där hadlow o Dre körde el? Fet film by the way!
-
fan va grym du e nils, bra power. synd du inte kommer till köpenhamn! jädra knä
-
Gött Nils, riktigt schysst. Hoppas att du får skrota kryckorna snart, fast bra för oss att det blev lite film:)
-
Mycket snyggt Nils:-)!
Tråkigt att du sabbat dig. Krya på dig mannen… -
går lite trögt med knät, sjukgymn tror att menisken är skadad men får svar på magnetröntgen på onsdag så då vet jag mer… tills dess är det rehab och mer rehab
ja det är från core jam med dre o co
köpenhamn hade varit sjukt najs! fan fan fan
-
Tråkigt att höra Nils, krya på dig. Är det menisken och inga ledband så rippar du nog snart läjet igen.
-
WakeNils;608111 wrote:går lite trögt med knät, sjukgymn tror att menisken är skadad men får svar på magnetröntgen på onsdag så då vet jag mer… tills dess är det rehab och mer rehab
ja det är från core jam med dre o co
köpenhamn hade varit sjukt najs! fan fan fan
Menisken är good news i s f!
Får du operation så kan du köra lite lugnt redan någon vecka efter (fast dom säger nog minst 3 v vila). Jag drog till Stryn bara några dagar efter min operation, men det läckte ju i o f s ut någon blodblandad sörja ur dom små titthålen;-). Kanske är lite lurigt att bada och ha skitig våtdräkt…
Om dom vill vänta med operation så säg att det hakar upp sig.
Lycka till!
Logga in för att svara.