Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Videokamera?

• patrikol

Medlem
    14 juli, 2004 vid 18:10

Ja det är suverän kvalite på filmen och ljudet lite lite manuella inställningar men nästa modell med just dom inställningarna kostade 4000:- till så den räcker alldeles utmärkt för mig stillbilds funktionen matchar ju inte riktigt min Nikon D70 men för mig funkar videodelen perfekt fick ju toppbetyg på cyberphoto.se dessutom. kameror med 3ccd kostade ju minst 28000:- för bara något år sedan.

• anonym-anvandare

Medlem
    14 juli, 2004 vid 20:16

När får vi se första acion filmen från habo då!?

• patrikol

Medlem
    15 juli, 2004 vid 06:06

När jag rätt ut hur man redigerar i Adobe Premiere Pro när man kollar filmen på TV så är det en otrolig kvalité när den sen läggs in i datorn så är det på andra hållet en otroligt dålig kvalité så det måste lösas först men det filmas lite hela tiden så när materialet är ihopsamlat så blir det nog någonting men har alldeles för mycket att sätta mig in i för att kunna stoltsera med någon kvalitéts film än så länge men det skall nog bli bra tillslut.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Videokamera?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.