Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Videoklipp från Maui oktober 07

• snaffe

Medlem
    13 december, 2007 vid 15:55

Skön film och gött slut med Robby!

• dude

Medlem
    13 december, 2007 vid 19:19

Man blir ju inspirerad! Speciellt när man ser film från seglare närmare sin egen nivå jämfört med proffsen. Jag kan nästan se vad jag själv måste koncentrera mig på för att göra nåt lika dant eller till och med försöka bräcka 🙂 Hoppas min tid i himlen kommer snart =0)

Tack för filmklippet!

• bjorn_surfer

Medlem
    13 december, 2007 vid 19:57

Hej!

Fina bilder, nice surfat, å skitcoolt musikval. Tack ska ni ha!

Ni har nu tagit surfapstinensen till oanade höjder!!!

Tur man redan är inbokad…

Björn

• tall-jonny

Medlem
    13 december, 2007 vid 21:16

Åhh vilken bra film. Man kan lungt säga att jag tänkt många mörka tankar idag – råkallt, jobbiga kunder, jobbig chef, snoriga ungar osv osv…
    Den här filmen värmde upp min frusna själ och fick mig att längta tillbaka till den där gröna ön igen…måste oxå ta med mig familjen snart:grin:

• mag

Medlem
    15 december, 2007 vid 09:12

Bättre välsignelse är svårt att få!!! 😀
    Skön Hookipa segling. Fick sms från en polare som åkte upp på the rocks igår. Efter att ha kört en runda med Josh och Robby! Vila såren på fötterna och övriga kroppen stod på schemat nu! Och låta resten av familjen segla Kanaha!

/Magnus

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Videoklipp från Maui oktober 07

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.