• vidoprojekt

Publicerad av styret på 16 december, 2003 vid 11:15

Tjena Grabbar.
    Tidigare under hösten disskuterades att starta igång ett videoprojekt för att försöka skapa nån miniprogramserie om svenska cupen 2004.

Vi behöver mer folk. Främst filmare men fan annat löst folk är alltid gött. så är du pepp på att vara med och försöka skapa något som alltid kan glädja några abstinensfyllda surfare nästa vinter.

ska man få nånting gjort måste man göra det själv.
    hör av er om ni är intreserade.

styret svarade 21 år, 4 månader sedan 5 Medlemmar · 16 Svar
  • 16 Svar
  • styret

Medlem
    17 december, 2003 vid 11:18

äre ingen som är pepp?
    jag tänkte mej nått i stil med den där lilla filmsnutten som hade premiär i natt. nått om nån konung eller vad det var.
    eller inte. men kom igen nu!

• robert

Medlem
    17 december, 2003 vid 16:19

jo visst, det verkar ju rätt intresannt. jag skulle tycka det var kul. vad ska jag göra då´??

• styret

Medlem
    17 december, 2003 vid 16:24

Tjena Robban!
    ptjaa… vi behöver kameramän. Hemskt gärna med egen kamera, men jag kommer nog dra med mej tre kameror varje gång så man kan ju alltid bytas av. ska du åka runt till tävlingarna i år? Du ska väl börja tävla själv i år?

ha det gött.

• niklas_s

Medlem
    17 december, 2003 vid 16:31

va hade du tänkt för film? bara formulatävlingar eller freestyle me?

• styret

Medlem
    17 december, 2003 vid 18:56

vi har inte disskuterat utformningen än, vi tänkte göra det tillsammans med alla som vill vara med så att alla är delaktiga.
    Men som jag känner så är det väl främst freestyle/wave deltävlingarna som är intressanta. För att jag tror att intresset skulle bli större kring freestylecuppen om det skulle publiceras på nått sätt.

Men som sagt. det är vi tillsammans som utformar idén. (fan vad hippie det lät)

• robert

Medlem
    17 december, 2003 vid 21:34

jag har ingen egen kamera, men får jag låna så kan jag väl filma.
    jo jag ska nog prova på att tävla i år, men är kanske inte med på alla tävlingar. det visar sig…
    vi synes

• styret

Medlem
    18 december, 2003 vid 20:48

om jag inte minns fel så har du väl lite filmerfarenhet från snowboarden? eller har sommarens konstanta intag av hansa-öl förvridit alla mina minnen sen din visit i sommras?

• robert

Medlem
    18 december, 2003 vid 21:22

nä, konstigt nog så har ditt stora ölintag under sommaren inte svikit ditt minne ändå. det stämmer mycket bra att jag har filmat en del snowboard- o diverse andra filmer

• jpeter

Medlem
    18 december, 2003 vid 21:30

Jag vill minnas att ni gjorde en grym film som hette typ wintertrip eller nåt. Skulle säkert vara mycket uppskattat om du slängde upp den på ftpn.

• styret

Medlem
    18 december, 2003 vid 21:33

då är du med.
    Det lär inte bli mindre hansa i år, det kan ge en intresant prägel på filmerna.

då var vi tre som var spikade. vi behöver fler. kom igen nu boys ni har ju inget vettigare för er ändå.

• styret

Medlem
    18 december, 2003 vid 21:43

vad fan händer vart tar alla medelanden vägen?

• ola_p

Medlem
    19 december, 2003 vid 13:52

Jag kan ev. filma lite tävlingar på västkusten, kamera ska gå att låna från skolan…
    Filmade för övrigt en formula tävlingen i sillvik, ligger på ftpn och heter typ gbg följt av datum… Tyvärr så blev det aldrig nånting av det jag filmade dag och redigerade igår, pga datorstrul (fyll aldrig hårdisken till brädden om du kör os x…).

• niklas_s

Medlem
    19 december, 2003 vid 14:02

ola, kör du fortfarande eller? hur går de me spockandet?

• styret

Medlem
    19 december, 2003 vid 14:09

fan nu när flera tävlingar är spikade till sommaren så rör det till lite med kameror. det går väl att lösa men det var jobbigt. Öland och Varbergtävlingarna ska inte vara några problem att täcka in men som sagt, halmstad, abbekås och båstad kan vara svårare.

det är klart du ska vara med ola.

• ola_p

Medlem
    19 december, 2003 vid 14:17

Jag var ute, hmm…, förra söndagen, dock dog vinden när jag kom ut så det blev bara segelsnurrande… Frös trots allt inte så farligt, så nästa gång det är 4-5° och bra vind så ska jag nog ut… annars har det varit en usel, riktigt usel höst, typ tre gånger som varit bra… frown.gif

Jag ska förhoppningsvis ha körkort i sommar, och skulle KANSKE kunna dra neråt till nån tävling (iofs klurat lite på att delta också, men det går väl att överlåta kameran till ngn annan stundtals isf… har nog tyvärr svårt att låna kamera på sommarlovet..)

Ps. ska förhopnningsvis lära mig final cut under vårterminen…

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.