• fredde

Medlem
    27 juli, 2005 vid 14:16

Tro det eller ej ingen magsjuka på 3månader. Hasse blev lite dålig när vi var i kambodja. Men de e klart å andra sidan hade man aldrig någon vidare fast avföring…
    Hur trygg som helst vi lämnade datorer kameror mm framme när vi var ute och surfa. Aldrig några problem. Hörde heller ingen som haft det.
    Att ta sig runt var väl rätt okej men man ska inte ha brått och vara väl utvilad… Det går sakta som fan och dom tutar oftare än vad dom inte tutar av tiden.

• zoolander

Medlem
    27 juli, 2005 vid 14:22

det är framför allt sjuuukt billigt att ta sig runt!

• fredde

Medlem
    27 juli, 2005 vid 14:31

ja det ska tillläggas….. Bra zool!
    Det kostar typ 5$ att åkar 20 mil buss…
    En lunch kostar ca 5kr. En halv liter öl 4kr. Hyra mope en dag 5$. Boende 3-10$ natten om du hittar en bra deal och stannar länge.

• zoolander

Medlem
    27 juli, 2005 vid 14:34

usch drack du den skabbig biahoj eller beerhoj eller vad den nu hette.. fi fan va rälig! men det duger att bli full på!

• fredde

Medlem
    27 juli, 2005 vid 14:37

Ja brun flaska med röd gul etiket typ… Ja där snakcar vi ingen fin öl där inte….. Saigon ölen låg mig varmt om hjärtat..

Här e en länk till där vi höll till… Finns lite smått och gott info oxå.
    http://www.windsurf-vietnam.com/Vietnam%20information.htm

• zoolander

Medlem
    27 juli, 2005 vid 15:05

va du nått i nah trang och festade? där var faktiskt ganska nice.. fina vattenfall och shit
    sen lite längre nnorrut mellan hoi an och hue fanns en superdupernice bitch.. inte en människa så längt ögat kunde nå + ganska bra bitchbrejk! men kommer inte ihåg vad stället hette

• zoolander

Medlem
    27 juli, 2005 vid 15:07

skitstövel.. nu e jag jävligt sugen på att dra dit igen.. fan

• blowmefast

Medlem
    28 juli, 2005 vid 09:48

funderar på att dra dit nu..låter schysst…men hur e brudarna därnere?

• zoolander

Medlem
    28 juli, 2005 vid 14:28

haha billiga som faen!
    dom våldtar en först och tar betalt sen!

• fredde

Medlem
    28 juli, 2005 vid 15:47

Brudarna…. ajajaj usch och fy… De e inte många fagra damer där nere det vill jag lova… Men det finns en hel del turister som man kan ha trevligt med. smirk.gif
    Lägger in några bilder på kvinntimmer där ifrån…

Och ja alla på bilden e damer utom snubben i vit kepa!

• fredde

Medlem
    28 juli, 2005 vid 15:49

Om ni undrar så rensar hon öronen på han…

• fredde

Medlem
    28 juli, 2005 vid 15:53

Ja det var bra party i nha trang var där upp och festa och gjorde några dyk….

• zoolander

Medlem
    28 juli, 2005 vid 16:16

men dykningen suger pung eller hur.. va hon den en tjej med röd tröja och keppa på första bilden?
    fan va maskulin!

• fredde

Medlem
    28 juli, 2005 vid 16:18

Ja… Här e hon igen tillsammans med mig och raymond!

Ja dyken var ingen hitt men det var skönt att komma ner under ytan och leka lite…

• anonym-anvandare

Medlem
    29 juli, 2005 vid 13:03

Svar till:

Ja… Här e hon igen tillsammans med mig och raymond!

Ja dyken var ingen hitt men det var skönt att komma ner under ytan och leka lite…

[/ QUOTE ]

Ha ha sköna bilder!!!
    Inte dom läckraste damerna där alltså… men vad dom saknar i det ena kanske dom kompenserar i det andra wink.gif Men jag hade inte chansat..

Sida 3 av 8

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.