Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Vietnam!
-
Svar till:
Svar till:
Ja… Här e hon igen tillsammans med mig och raymond!
Ja dyken var ingen hitt men det var skönt att komma ner under ytan och leka lite…
[/ QUOTE ]
Ha ha sköna bilder!!!
Inte dom läckraste damerna där alltså… men vad dom saknar i det ena kanske dom kompenserar i det andra Men jag hade inte chansat..[/ QUOTE ]
chansa eller ej.. du kommer att bli våldtagen! hehe.. -
jo de e min kära vän jonas som fyllde år där nere och han kita inte så han klagade på att han inte hade nått att hitta på när vi andra surfa så fick han en simmring och lite sandleksaker.
-
Svar till:
jo de e min kära vän jonas som fyllde år där nere och han kita inte så han klagade på att han inte hade nått att hitta på när vi andra surfa så fick han en simmring och lite sandleksaker.
[/ QUOTE ]
Ha ha bra innovation, han var lätt road
-
HAHAHAHAHAHAHA…………..
Dom jäkla våg bilderna har inte jag??? Inte den på dom amerikanskorna heller -
Så för att sammanfatta alla inlägg… Mui Ne beach är det som gäller? tänkte åka förbi där nästa år nån gång. Men vad jag har hört finns det någon fiskeby norr om nah ntrang som har feta vind register
Hela kusten är väl bra men problemet är att hitta schysta uthyrningar. Mui Ne verkar ha rätt OK lager iallafall.
-
hallå tänkte åka igenom vitenam i april någon gång nästa år hur är vinden där då? och kan man hyra grejer där ni var och finns det kurs för nybörjare(flickvän)? henke
Logga in för att svara.