Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vika ihop kiten
-
Vika ihop kiten
Publicerad av rtotheg på 6 augusti, 2008 vid 20:38Tjenare dudes
Undrar bara om ni har några tips på hur man ska vika ner kiten .
Fick min kite idag o den var sjukt nice ihopa viken . men när jag har haft den uppe o skulel vika ihop den blev de mycket skalle kliande . har någon tips på bästa sätt vika ner den ?Peace
simonm svarade 16 år, 7 månader sedan 19 Medlemmar · 36 Svar -
36 Svar
-
faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnn vilket inlägggggg!!!!!
-
skrynkla ihop skiten och pressa ner den i väskan funkar alltid.
-
SamHansson;487922 wrote:faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnn vilket inlägggggg!!!!!
Är inte direkt sugen på att ta isönder en ny kite .
-
köp en större väska, då behöver du inte vika så noga, du sparar tid, o tid är ju pengar så då kan du köpa en ny drake som är sådär fint ihoppackat som du vill ha det, sälj den gamla o börja om igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Bara rulla den från båda hållen in mot mitten och vik den sedan önskvärt antal gånger. Den kommer inte gå sönder vad du än hittar på med den.
Och du, skit i vad alla här skriver, de har inte kommit ur den anala fasen än och lär aldrig göra det eftersom de umgås med varandra.
Sam du är en jävla bondfångare! -
kasimir;487930 wrote:Bara rulla den från båda hållen in mot mitten och vik den sedan önskvärt antal gånger. Den kommer inte gå sönder vad du än hittar på med den.
Och du, skit i vad alla här skriver, de har inte kommit ur den anala fasen än och lär aldrig göra det eftersom de umgås med varandra.
Sam du är en jävla bondfångare!Tack för tipset kasimir. eftersom jag inte vet hur skört matrialet är osv så tänkte aqttt de var säkrast att fråga
-
Så här viker man iaf en t-shirt!
[youtube]2xUF3QAzlag[/youtube] -
hahahahaha…..rulla ihop skiten…tryck ner i väskan…glöm resten! Booya your done!
-
SamHansson;487922 wrote:faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnn vilket inlägggggg!!!!!
Har du smakat på en 7,5a ikväll Hansson?
-
nah leave the air in the struts.. its only old, fat, bald men that take all the air out..
Logga in för att svara.