Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Viken måndag!!
-
Viken måndag!!
Publicerad av blackadder på 24 februari, 2008 vid 11:42Det var riktigt fint i Läjet mellan 9:30 å 12:00. Tyvärr gick en bindning åt helvete så det blev nerriggat lite tidigare än planerat. Jag landar i Apelviken vid halv fem i morgon. Nån som e på?blackadder svarade 16 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Jag e på som vanligt! Gurun e helt crazy!!! Jag hade nog föredragit Laajet i morgon!? Vad säger du?
-
Ja, jag ändrade mig när jag skev inlägget. Guldguru! Det blir en slitsam vecka, hehe.
-
Tja de gick ju bra idag! Ska vi säga läjet vid 16.20 imorgon tisdag med?
-
Ja det är klart! Sydväst 10m/s – här e inte annat. Tur att det finns såna förnämliga spots som Läjet!
-
Sjukt bra spot! Den har typ allt! Ses ina da shit imorgon med då!!
-
jag har hört att kohagen nu kommer bli en fårhage så alla fåren kommer mumsa gott på era prylar 😉
är det kohagen som gäller eller vanliga stranden om det inte pissregnar kankse jag dyker ner en stund med min kamera 🙂
-
debkåusf;447292 wrote:Sjukt bra spot! Den har typ allt! Ses ina da shit imorgon med då!!
ja visst om man gillar bying vind, ett hav som ser ut som cafe latté och älskar att rulla runt i koavföring då is this tha shit :cool2:
-
@RobRox 447362 wrote:
jag har hört att kohagen nu kommer bli en fårhage så alla fåren kommer mumsa gott på era prylar 😉
är det kohagen som gäller eller vanliga stranden om det inte pissregnar kankse jag dyker ner en stund med min kamera 🙂
Det blir nog pissregn, men kom gärna ner. Alltid roligt med lite bilder!
-
-
@Blackadder 447528 wrote:
Another day at the office! Eller vad säger du Mange?
Mmmm härlig 8:a körning idag igen!!! Sjukt krääm de e att bo i Varberg!!! Alltid billig after Work!!!:laugh:
Logga in för att svara.