Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vila i frid, begagnade utrustning – köpsälj tråd!
-
Vila i frid, begagnade utrustning – köpsälj tråd!
tim-eriksson svarade 10 år, 4 månader sedan 168 Medlemmar · 457 Svar
-
Jag har det du söker. En riktigt styv bom som någon slickat på. Mvh Ben Dover
-
HAHAHA! Tror den blir lite i kortaste laget, fast det lär ju inte vart så många som slickat på den som jag förstår. Så nära orört skick skulle man kunna säga;)
Nej vet ni vad! Nu får vi skämmas!
-
Behöver ett 4.7 till bra pris (runt 1000-lappen eller lite till?).
Inte så kräsen men behöver kunna riggas på 430 även om det inte blir optimalt.
Bråttom inför en liten resa…070-7935712
lars.eriksson.se(a)gmail.com/Lars
-
Har en nästan oanvänd Gopro Hero HD som bara ligger och samlar dam. Går till den som orkar lägga ett bud, vad hör jag?
/JB
-
Gustav,
Ska du inte även ha en överdel till 460, jag har bägge delarna från Simmer.
0730-768 608
-
Jesper B;697355 wrote:Har en nästan oanvänd Gopro Hero HD som bara ligger och samlar dam. Går till den som orkar lägga ett bud, vad hör jag?
/JB
700 kr!
-
Jesper B;697355 wrote:Har en nästan oanvänd Gopro Hero HD som bara ligger och samlar dam. Går till den som orkar lägga ett bud, vad hör jag?
/JB
Skulle passa mig kanon till Vindsurfing, Mtb, paddling och turåkning på kalfjället=)
800:-
-
Nån som vill köpa ett lättvinds segel? Gunsails cannoball 9.6 2012 för 2800kr eller bytes mot mindre segel?
-
En liten kommentar till alla som tycker att det går trögt på köpåsälj…
Fel pris.
Satte ut en bräda, lade mig sisådär tusenlapp under ‘snittet’, och herrejösses vad det kom mail, sms och telefonsamtal. Såld på 2 (!) timmar…
-
Vad är rimligt pris för en bräda år -12 seglad 5 ggr? 1/3del 1/4 del av nypris?
-
dr Masse;697996 wrote:En liten kommentar till alla som tycker att det går trögt på köpåsälj…
Fel pris.
Oj fan! dr Masse tagit kvällskurser i ekonomi hos Docent Blomberg??
Logga in för att svara.