Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vila i frid, begagnade utrustning – köpsälj tråd!

• andersbq

Medlem
    22 oktober, 2012 vid 20:44
  • jesper-nielsen91

Medlem
    23 oktober, 2012 vid 13:27

Söker en resbag, två brädor 85 och 103 L, två master en bom, 4 segel 4,0-6,2. Någon som vill bli av med något?

• dr-masse

Medlem
    23 oktober, 2012 vid 14:03

Jag har en, finns i Stockholm till bra pris. Skicka pm.

Du behöver dock två bagar om du skall flyga med allt det där (blir för tungt annars).

• nossodo

Medlem
    23 oktober, 2012 vid 17:24
  • poppo

Medlem
    24 oktober, 2012 vid 15:40

22-62-large.jpg

Har en knappt använd “Pro-Limit Session bag” (wave-modellen) till salu.

Tar i stort sett allt: 4-5 segel, 3 bommar och 4 master (max 430cm).
    Går att spänna på taket och ändå gå att öppna om man använder öglorna undertill.

Pris 500:- (nypris ca 1300)

Hämtas i Uppsala eller Arlanda efter ök.
    /Magnus O7O9-569636

• ninak

Medlem
    24 oktober, 2012 vid 19:16

Söker barnrigg till 9 åring.

• supersmurf

Medlem
    24 oktober, 2012 vid 20:46

Finns det någon bra bom ca 140-190 cm som ligger och skräpar nära Åsa och vill ha en ny ägare?

• puklars

Medlem
    25 oktober, 2012 vid 12:01

Jag är lite förundrad över att många verkar vilja använda den här tråden istället för den jättefina köp&sälj-sidan som finns här på SZ?

Nåväl, jag följer strömmen och tipsar om mina gamla vågbrädor.

Tillägg:
    Vill inte bara slänga dessa brädor i en container… jag är säker på att någon vill ha dem att leka med! Kan ju också vara kul att använda som shape-inspiration om man har lust att baka en egen bräda i framtiden.

Har du ingen gammal bucklig Mistral Screamer II till mig, så tar jag gärna något annat i byte. T ex en vintertjock våtdräkt för långsmal kille. Eller en flaska vin. Eller förslag!

Bästa häls,
    Mikael

• alexasu

Medlem
    29 oktober, 2012 vid 09:17

Trodde jag hade sålt min fina icon-linje redan, men när jag skulle leverera dem bangade köparen ur…
    Ingen som vill ha förra årets icon i klassiska 4.2-4.7-5.3?
    eller ett helt oanvänt iron 6.2 för sommarbrisen?

• stoorfaen

Medlem
    1 november, 2012 vid 13:37

@ninak 701840 wrote:

Söker barnrigg till 9 åring.

Jag har för mig att Boman har en mini bic rigg till salu om det kan vara intressant!

• hamberg

Medlem
    6 november, 2012 vid 22:52

Söker ett segel mellan 4-5 kvm som funkar med en 430 mast. Seglet skall användas som tepåse av min sambo tills hon fått lite kläm på det så skick spelar ingen större roll. Så om någon i stockholmstrakten har en trasa med dom specifikationerna i förrådet så hör gärna av er till mig.

• ninak

Medlem
    7 november, 2012 vid 08:54

Tack för tipset. Ska ta tag i det när jag kommer hem från Sydafrika 🙂

• donpedro

Medlem
    9 november, 2012 vid 10:23

Just nu verkar inte köp sälj forumet funka!?
    Jag har iaf 2 Simmer blacktip 2012 till salu 5,3 samt 4,7 båda i mycket fint skick inga hål eller lagningar, någon bula i monofilmen på 5,3 men annars inga anmärkningar. 2000 kr per segel!

Jag har också en RRD Twintip V2 LTD 2012 100 liter till salu, väl använd och lagad ett par gånger i nosen. Fullt funktionsduglig och tät med lite mer kärlek blir den som ny! 4500:- billigare blir det inte!!!
    Ring nollsjutre 6160276 för mer info el bilder!

• oscarlj

Medlem
    10 november, 2012 vid 14:00

Är i stort behov av ett större segel (+7kvm) som gärna får funka med 4.30 mast, eller ett paket med mast.

Har du något får du gärna hör av dig!

• danne_an

Medlem
    18 november, 2012 vid 16:18

Har 3 stycken Simmer segel 2011 om någon är intresserad.
    Icon 5.6 och Mission 5.0 & 4.5. Har även 2 stycken RDM Reptile master, 430: 85% och 400: 60%
    Även en Jp freestyle Pro Edition 98liter 2011. Några jätte små lagningar men den är 100% tät och vattenfri. (Lättare än min nya bräda)
    Kom med bud eller hör av er om ni är intresserade av något!

Daniel 0735 30 10 93

Sida 23 av 31

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vila i frid, begagnade utrustning – köpsälj tråd!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.