Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vila i frid, begagnade utrustning – köpsälj tråd!
-
Vila i frid, begagnade utrustning – köpsälj tråd!
tim-eriksson svarade 10 år, 6 månader sedan 168 Medlemmar · 457 Svar
-
Söker Jp super light wind 90 eller 92 i Stockholmsområdet eller Göteborg.
http://www.surfzone.se/kop-salj/visa-annons/421/jp-super-light-wind-slw-9092/
-
Köpes: varm våldtäkt till nioåring.
Är du säkert på det?
(förvirrad smiley)
Det finns annars nya, bra, billiga våtdräkter att köpa i england. Vi brukar använda shore.co.uk för våra barn.
-
@Grrrr 705469 wrote:
Är du säkert på det?
(förvirrad smiley)
Det finns annars nya, bra, billiga våtdräkter att köpa i england. Vi brukar använda shore.co.uk för våra barn.
Tack snälla för tipset. Tänkte mer på miljön än priset – synd att köpa nytt om ngn har en som ligger och skräpar nånstans . Vi brukar annars handla på O´hana 🙂
-
KÖPES:
Gammal formula, freeride, racebräda. Något att ha för lättare vindar, gärna bred och över +130liter.
Är även intresserad av 8.5-10kvm segel, beror på vad jag får tag på för bräda.
Kan tänka mig ett gammalt formulakit om priset är rätt.
-
@Grrrr 705469 wrote:
Är du säkert på det?
(förvirrad smiley)
Hahahaa!! Jag fattade inte alls vad du menade först, fick läsa om flera gånger. Autocorrect är fantastiskt!
-
@Helgonet 705500 wrote:
KÖPES:
Gammal formula, freeride, racebräda. Något att ha för lättare vindar, gärna bred och över +130liter.
Är även intresserad av 8.5-10kvm segel, beror på vad jag får tag på för bräda.
Kan tänka mig ett gammalt formulakit om priset är rätt.
Hej,
Jag har en komplett freerideutrustning som kanske skulle funka:
Mistral Explosion LTD 144, 2006 (komplett med fena 50cm och fotstropp plus boardbag)
Gaastra GTX 9,0 2006
Gaastra 490 75 2006
Neil Pryde X3 225-275 20066000 för komplett paket
Grejerna funkar väldigt bra tillsammans (har seglat dem i vindarna 6-9 m/s och är i gott skick (brädan lätt och styv). Lätt att rigga och trimma vilket gör att du snabbt kommer ut på vattnet.Har ej använt riggen de senate 4 åren då jag skaffade Formulautrustning.
Mvh
Johan i Nacka
-
Jag letar efter ett NP formulasegel på 10,7 kvm. Gärna årsmodell 2009-2011.
-
Hej. Jag letar slängfärdiga, uttjänta eller omoderna segel som kanske ligger och skräpar bland folk. Jag använder segelduken som material när jag syr andra saker så allt är av intresse. Har ni något som ni kan skänka eller sälja för en billig penning så släng iväg en rad på mathias.kruger@gmail.com.
-
Någon i Malmö området som har en 430 SDM mast och som vill byta denna mot en 460?
(Neil Pryde Carbon Ultra Reflex CK55 Slalom 460 – IMCS 25) -
Om någon har ett Simmer Black Tip 5.6 från 2012/13 så hör av er.
-
har en grymme mast till salu = http://www.surfzone.se/kop-salj/visa-annons/619/hot-sails-hot-rod-430-mast/
!!!!!SÅLD!!!!
-
Om någon ska ut å resa har jag en kanonbag som jag kränger för endast 900kr. Simmers dubbelbag från 2012 ligger och tar plats. Med denna ska det till alldeles extraordinära sumpningar av exv flygplatsernas bagagepersonal för att innehållet ska komma till någon skada.
Bag för två brädor eller en bräda plus bom, master och ett par segel -“all in one” utrustad med hjul för enkel transport, mycket välvadderad. Storlek 290×82, nypris 1 900kr, använd endast vid en utlandsresa och därför i nyskick.
Funkar även som en variant av “takbox” vid biltransporter.Bagen finns i Sthlm, hör av er om det låter intressant 0730 768 608.
SÅLD!!!!!!!
-
Rigg-kit me Budget still for sale=
sköning prylar i budgetklassen här……… : http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=40518&title=skoent-riggpaket-freestyle-2fwave&cat=29
kom å köp el byt…. 🙂
säsongen går snart igång 🙂 🙂
pm:a vid intresse
Logga in för att svara.