Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vila i frid, begagnade utrustning – köpsälj tråd!
-
Vila i frid, begagnade utrustning – köpsälj tråd!
tim-eriksson svarade 10 år, 4 månader sedan 168 Medlemmar · 457 Svar
-
Jag söker begagnade fullcambersegel 8,5 kvm eller lite större. Gärna med kolbom.
Även segel i intervallet 5,0-6,3 är av intresse. Kompletta riggar också intressant.
En juniorrigg kan också vara intressant då jag försöker få med ungarna på surftåget.
PM:a helst
/Anders
-
webrant, ring mig på 0708-311601. Är fortfarande intresserad av masten.
/Richard -
Hallå
Jag är på jakt efter en 400 rdm cc. Någon som har en till salu? -
Söker biliga vågsegel se min annons: http://www.surfzone.se/kop-salj/visa-annons/1958/vag-segel-42-47/
/petter
-
Eeeehhh….???
eré inte de säljes vimlar av………vågsegel alltså….i olika stl och priser…??? -
490 mast CC min 75% kol köpes. Masten ska vara till ett riktigt gammalt segel, NP Z1 7.8. Gammalt kanske men är ett kanon segel. Har inte seglat under några år, men ska komma igång lite igen. Sålde min mast med ett annat segel för några år sedan. Fiberspar eller NP mast av äldre modell när de hade CC, sökes främst.
-
Tyvärr så är det nog så att det är utdöende igen, de flesta nya orkar inte med släpet av all skit och väljer att fortsätta med annan sport. Surfare som redan varit med ett tag har ju också börjat tröttna igen, det var en ny våg för vindsurfingen men nu har den ebbat ut. Ledsen men vi är dinosaurios 😀
Vi får helt enkelt lägga av också, göra någonting annat.. vara med familj, sola, bara bada, fiska, bowla, knyppla, spela bridge, korsord, fyra i rad eller monopol, äta godis, banta, gödas, titta med ögonen i kors, lajva, bränna sprit, sila T-Röd i en strumpa, sova på parkbänk, kissa i en trappuppgång, titta på en solnedgång, eller dagdrömma, klättra på en stol..
-
430 mast till gammal NP MPR 5.0 (från 99 tror jag) köpes.
Neil Pryde X7 eller CK.. Gun, Naish, Severne, Fiberspar, Powerex, Dynafiber eller vad som helst som passar 😀Gärna i södra Sverige (Skåne, Blekinge, Halland, Småland, Öland).
-
Har en Powerex Z-taper 430 (USA tillverkad) till salu. 500kr. Finns i Gbg
Ramon 0707 945747 -
@RamRob 711546 wrote:
Har en Powerex Z-taper 430 (USA tillverkad) till salu. 500kr. Finns i Gbg
Ramon 0707 945747Tack RamRob men jag hittade vad jag behövde …. hos en kollega på jobbet :p
Man glömmer lätt att börja med att fråga folk som man träffar varje dag hehe
Logga in för att svara.