Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vila i frid, begagnade utrustning – köpsälj tråd!
-
Vila i frid, begagnade utrustning – köpsälj tråd!
tim-eriksson svarade 10 år, 4 månader sedan 168 Medlemmar · 457 Svar
-
(… fan också – nu kom ju tråden överst igen bara för att jag skrev detta inlägg. Hoppas ingen skriver nåt nytt inlägg här!)
Kunde inte låta bli…. 🙂
-
å köper gör jag som bara f-n……… 4 brädor å sju segel senaste 2 månaderna…..
1 bräda å 2 segel p G……….men tyvärr inget för er me nya prylar…här kör vi old school….
2001-2005 äger…….. 🙂 -
Säljer ut surfutrustning, så fynda här!
http://www.blocket.se/lund/Vindsurfing_brador_och_segel_48043836.htm?ca=23_10&w=3 -
Letar med ljus och lykta efter en Simmer RDM 370 mast. Vem har en till salu?
/Gustav
-
Är sugen på att testa RDM, Någon som har en Simmer SC-RDM 400/430 med förlängare för ca: 1500 riksdaler?
-
@Raggarn 712634 wrote:
å köper gör jag som bara f-n……… 4 brädor å sju segel senaste 2 månaderna…..
1 bräda å 2 segel p G……….men tyvärr inget för er me nya prylar…här kör vi old school….
2001-2005 äger…….. 🙂jag får en deja vú när jag läser det där…har jag skrivit det ngn gång?
-
Jag har en Simmer RDM-6 400 Mast som kan bli din, dock utan förlängare för den beöver jag själv!
0703564376 når du mig på! -
Simmer IRON sökes!
5.3. 2011 eller nyare!Någon som har något liggande eller vill bli av med sitt så köper jag det gärna.
-
Letar efter en quad på ca 85 liter och ett bra större våg/freeride/freestylesegel med mast (gärna RDM)
-
Klanta till det och knäckte underdelen till min x9 370 .
Någon som sitter på en np 370 std mast? X6 eller x9… Ej rdm -
4,2 Blacktip 2013, ingen som är sugen på å köpa? 2000 kr, lite sliten i mastfickan från en närkontakt med Åsa 😉
Logga in för att svara.