Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Vilka 08-or åker ner på nästa Slalomcup 23-24/8?
-
Vilka 08-or åker ner på nästa Slalomcup 23-24/8?
bulanb svarade 10 år, 1 månad sedan 13 Medlemmar · 37 Svar
-
@ Slalomguru Anders Kinabalu: jag missar tyvärr ölandsschlalomen pga jobbstrul. Men jag räknar kallt med att vara med på alla tävlingar nästa år och att du i egenskap av Schtockholm sSchlalomschef ser till så att vi är tävlingsbart skick när det drar igång till våren. Minst ett träningsläger önskas! (krävs)
-
@Mick 726216 wrote:
@ Slalomguru Anders Kinabalu: jag missar tyvärr ölandsschlalomen pga jobbstrul. Men jag räknar kallt med att vara med på alla tävlingar nästa år och att du i egenskap av Schtockholm sSchlalomschef ser till så att vi är tävlingsbart skick när det drar igång till våren. Minst ett träningsläger önskas! (krävs)
Låter som en bra “deal”! 🙂
-
shit…blev tyvärr övertid på jobbet i helgen…så jag måste ställa in Haga-trippen……
hoppas att ni får vind i mängder
återkommer vid nästa tillfälle -
Ja det ser ut att bli 7,8a segling i helgen. Och slalom blir det.
Ska bara höra med tävlings chefen vad han säger om vinden, vilken dag som blir bäst.
Sen bokar vi dag.
Återkommer stax. -
Ska bli kul som attans!
Första tävlingen för mej så ni behöver inte tacklas så hårt;-) -
Vi kör på lördag den 23/8. Anmälan öppnar kl 10,00 och skeppar möte kl 11,00.
Nu ser prognosen bra ut och vi tror att det blir bra slalom segling strax efter lunch, och även att vi kör “no rule racing” så brukar ingen tacklas😜 -
Hade varit kul om man kunde synka mot övriga tävlings kalendrar oxå
Lycka till kör hårt -
Gött vi har bara speedtävling på söndagen i Habo
Så troligen kommer jag oxå
Och alla tokholmare kan ju forsätta mot Skåne på söndagen
Vad bra det blev -
Jorå kalastävling med hög nivå.
Kom 7 av 14 Kinabalu kom 4:a.
Själv riktigt nöjd. Så nu får man väl boka in septembertävlingen också. -
Den 20 eller den 21 september är det som gällerför säsongsavslutning på slalom cup.
Kolla under schlalom fliken på http://www.owc.nu där där fins datum och tider.
Logga in för att svara.