Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vilka är dagens och de kommande TRENDERNA????

  • ola-h

    Medlem
    21 november, 2003 vid 13:12

    Det är inte mastfoten som sitter närmare nosen, det är nosen som sitter närmare tailen…

  • oscar

    Medlem
    21 november, 2003 vid 13:28

    Nja jag tror mer på detta:

  • karapp

    Medlem
    21 november, 2003 vid 13:38

    öhh, vadå mastfoten långt fram wink.gif

    Annars tror jag att shortsen till vänster kommer att komma tillbaka starkt grin.gif

  • mag

    Medlem
    21 november, 2003 vid 14:22

    Och jag som tyckte att våra gamla hemmabyggen på 80-talet , 210-220 cm var små! Var ska det sluta tro? Snacka om liten swingvikt, måste svänga utav bara fan! Och genom vitvattnet i ett nafs. O snabba loopar och annat freestylskrafs. Vi går en ljus framtid till mötes. Måste tydligen spara pengar igen 😉
    /Magnus

  • mag

    Medlem
    21 november, 2003 vid 14:29

    Dansa i neon kommer stort det kan jag sätta min AB+ på! Och zebramöster i alla färgkombinationer! De tyska husbilsägarna blir hetast igen efter att i 15år varit helt fel, förutom i Stuttgart. Klepperdesignen dominerar snart våra stränder, och Hotsails Maui nya segel har redan startat trenden mot vilda segelfärger. Och jag som precis skaffat vita segel, snyft. När får vi se färgade kolfibermaster?

    Lila o rosa våtdräkter kommer också igen kan man tro.

    /Magnus

  • zehlertz

    Medlem
    21 november, 2003 vid 14:30

    Riktigt kaxiga brädor….

    Var riktigt sugen när naish släppte sin pig tail (225cm)… måste ju vara grymt läckert o åka med e bräda ner mot 2m… om dom lyckas få den livlig o inte för trögsvängd…

  • ola_p

    Medlem
    21 november, 2003 vid 17:14

    Som nån nämnde, nya material…
    Kolla in aerogel…
    http://stardust.jpl.nasa.gov/tech/aerogel.html

    “Aerogel Quick Facts

    It is 99.8% Air
    Provides 39 times more insulating than the best fiberglass insulation
    Is 1,000 times less dense than glass
    Was used on the Mars Pathfinder rover”

    har för mig att jag läst att det var typ bäst på allt i illustrerad vetenskap, fast det var ju ett tag sen så kommer inte ihåg nått mer exakt…

  • ola-h

    Medlem
    21 november, 2003 vid 20:06

    Precis. Och, jag har kvar ett par tre par från 80-talet som är rejält kuk-tighta.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    21 november, 2003 vid 20:09

    Jag tror att det blir mycke mustasch nästa år.

    Till den tror jag på så lite neopren som möjligt, med mycket hår på bröstet. Det kommer att vara helrätt.

    Om man dessutom lägger till sig en Bobby Ewing frisyr så kommer man ta hem 1:a platsen i stil och finess.

    På brädfronten tror jag att newschool slalom alá kort och bred, kommer komplettera ovanstående image rätt bra.

  • jeppe

    Medlem
    21 november, 2003 vid 20:13

    Lite sisådär med kollen på inloggningen.

    Kanske rötjut och cognac kan vara anledningen? Skål på er! grin.gif

  • getwet

    Medlem
    21 november, 2003 vid 20:32

    Va fan ni är ju helt ute o cyklar angående framtiden…..bifogar bild på framtiden och hur det kommer att se ut, jag lovar! Snacket om prylar hit o dit blir ganska meningslöst…bilden är facit så nu är det bara att kitta upp sig för var o en.
    Jag vet med säkerhet att allt kommer bli bättre, det kommer att blåsa dubbelt så mycket och dubbelt så ofta. Bärsen halveras i pris och bensinpriset rasar till 1972 års pris.
    Förutom det kommer jag att bli yngre och dubbelt så bra som jag någonsin varit och tjäna tre ggr så mycket som idag.
    Alla kommer att få det bättre, även tredje världen eftersom alla vi kommer att tjäna så mycket så vi kan skänka halva vår inkomst till välgörande ändamål.
    Vågorna kommer att komma mycket oftare och vara mycket fetare, jag kommer att vara mindre fet och alla tjejer se ut som JLO.
    Med den framtidstron kan jag lugnt luta mig tillbaka och insupa ytterligare ett glas dyrt gott rödvin, ta en svindyr choklad bit med 85% kakao i, och ändå njuta för fullt för jag vet att imorgon blir det ännu bättre…för oss alla. Det är framtiden som väntar oss!

  • jeppe

    Medlem
    21 november, 2003 vid 20:46

    Nja, jag vet inte riktigt om det är så jag vill se ut nästa år. Visst trikåerna ser ju rätt vass ut. Men så mycket hår vettefasen. Lite mindre tack, men gärna som Bobby Ewing. Sen vet jag med säkerhet att jag själv kommer med all sannolikhet att bli lite fetare och förhoppningsvis få lite mer hår på brösten, som kan täcka lite. En rejäl mustasch skulle kännas bra!

    Sen blir det lite newschool slalom för min del. Tror att jag blir rätt vass nästa år. smirk.gif

  • getwet

    Medlem
    21 november, 2003 vid 20:47

    Det där köper jag rakt av, Merca 350sl och svinto till frilla samt gabardinbralla med åtklämd pitt till vänster är redan på ingång. Fan va mulligt att få uppleva det en gång till….och fjunisarna som tror dom är revoltörer och nyskapare!
    Musche och polisongka har redan börjat odlats för att bemöta de nyaste fagraste trenderna från Munchen och Stuttgart. Den som behåller sina dreadlocks borde avlivas, så dj…. ute blir man då, för att inte tala om NÖRD! Och det är milt utryckt.
    Nästa steg blir självklart våtdräkt med axelvaddar samt breda byxben, har sett skisser på långa smala snipiga kragar också. Tycks vara svårt att få till det i neopren men med stärkelse tycks det gå.
    Själv har jag funderat på att köra naken, det gjorde vi på flower power tiden det och borde bli dags att ta upp igen så att fjunisarna får tro att dom kommit på något nytt.

    Det var allt gott folk från mister Framtid efter att han kikat djupt i vinpavan och gnuggat sin kristallkula ordentligt, vilket är detsamma som facit om framtiden.
    Men tills sist…….skål alla go vänner, för dom andra skiter jag fullständigt i!

  • getwet

    Medlem
    21 november, 2003 vid 21:00

    Va fan tvekar du på trenden…..brallerna kommer bli ruggigt heta och brädan ser exakt ut som en HS133 men om sisådär 4-5år, då kommer den se ut så, lovar!
    Bilden andas framtid, framgång, glamour, succe och entreprenörs anda! Med andra ord…precis som vilken normal svensk som helst…..inga bidrag här inte!

  • kamaaina

    Medlem
    21 november, 2003 vid 21:44

    Eftersom ni tror att speed e pa vag tillbaka saljar jag haermed min Limted edition brada fran 80-talet, en klassiker….lang smal, 4kg…ja jag ger rabatt..ni far den for 25,000SEK, vill man inte segla den fungerar den som en bardisk.
    Hor av er om intressant…ni kan fa ett Wallen stuntwave pa kopet (det med dodskallar pa)

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vilka är dagens och de kommande TRENDERNA????

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.