Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots vilka är dom bästa kitespotsen?

• vilka är dom bästa kitespotsen?

Publicerad av anonym-anvandare på 6 augusti, 2003 vid 18:07

hej. jag ska nu börja första ring i en skola i stockholm, det är en idrottsskola där jag får välja kiting som inriktning. det är kul tycker jag men det känns lite jobbit att jag ska behöva åka till sydsverige varje fredag-söndag för att kita. jag har därför beslutat mig för att lämna sverige ochh plugga ett är utomlands nästa år. men vart ska jag åka? jag har funderat på australien och nya zeeland men jag vet ej om det är bra kiting där, vet du det? sen funderade jag om det fanns något ställe i U.S.A som jag kunde plugga i. kan inte du komma med förslag om vad som kan passa mig att både plugga och kita i. TACK PÅ FÖRAND// erik wink.gif

kitetarzan svarade 16 år, 11 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    7 augusti, 2003 vid 12:04

perth i australien har gyrm kiting från oktober till mars/april.

får du tillgodoräkna dig det året sen?

• kajtas

Medlem
    7 augusti, 2003 vid 20:52

Dra till Sydafrika!!!

Grymt land, Massor av value 4 Money!
    Cape Town har grym kiting samt bra förutsättningar för de flesta andra sporter; Surfing, klättring, mtb, glidskärm, dykning mm Massor av kontraster! Mycket bra “Uni” samt väl utvecklat men såå billigt! N-Z o Australien är inte ens med i matchen..

• anonym-anvandare

Medlem
    10 augusti, 2003 vid 17:35

vad är uni? är det bra att plugga i sydafrika?

• kitergirl

Medlem
    5 december, 2007 vid 14:08
    Anonym användare;84744 wrote:
    hej. jag ska nu börja första ring i en skola i stockholm, det är en idrottsskola där jag får välja kiting som inriktning. det är kul tycker jag men det känns lite jobbit att jag ska behöva åka till sydsverige varje fredag-söndag för att kita. jag har därför beslutat mig för att lämna sverige ochh plugga ett är utomlands nästa år. men vart ska jag åka? jag har funderat på australien och nya zeeland men jag vet ej om det är bra kiting där, vet du det? sen funderade jag om det fanns något ställe i U.S.A som jag kunde plugga i. kan inte du komma med förslag om vad som kan passa mig att både plugga och kita i. TACK PÅ FÖRAND// erik 😉

Hei, jeg er ei jente fra norge som nettopp har kommet hjem i fra den dominikanske republikk- Cabarete hvor jeg har gått på skole de siste 3 måndene. Cabarete er en av de beste kiteplassene i verden! De har et av de beste teamene i kiting der. Det er veldig bra kitemiljø, og de er utrolig hjelpsome hvis det skulle være noe! lange fine strender, med god vind! virkelig til å anbefale!!!

• tim-eriksson

Medlem
    5 december, 2007 vid 18:54

Ska följa den här tråden… Blir defenetivt 1 år utlands studier med vindsurfing om jag inte tar ett sabbatsår!

• perrapops

Medlem
    5 december, 2007 vid 20:20

Har bsetämt mig för säga upp mig nästa år efter sommarn och emigrera till något schysst land där vindsurf o arbete kan kombiners:)

• kitetarzan

Medlem
    8 december, 2007 vid 01:39

Jag ska fanimej hem och skriva in mig pa komovax!!!
    Lagg til prickar sa hajjar ni som inte hajjade, hajjar’u?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots vilka är dom bästa kitespotsen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.