Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vilka är sponsrade?

  • kitemaster2000

    Medlem
    8 maj, 2008 vid 12:17

    Nä…

    Trodde väl det. När det kommer till kritan så vågar ingen stå för vad dom säger.

    Ingen nämd, ingen glömd!

  • nic

    Medlem
    8 maj, 2008 vid 12:19
    kitemaster2000;463854 wrote:
    Handen på hjärtat!?!

    Vilka här är sponsrade?

    I Ozone sverige har vi något vi kallar demoteam och vi är väl ett tiotal utspridda över sverige. Tanken är att det ska kompensera bristen på fysiska affärer. Vi i teamet säljer inte men vi ska vara kunniga och ge bra råd.

    Vi hjälper till vid demodagar och man kan be att få prova våra kites och få goda och insatta råd vad gäller Ozones sortiment.
    Vi tjänar inget på att någon köper Ozonekites men när man har gett ett bra råd och personen är nöjd efteråt är det kul. Trovärdighet är vårt värde och vi bör därför (för vår egen skull) vara relativt objektiva. Inte alltid så lätt.

    För detta får vi köpa billigare eftersom det sliter extra på prylarna den extra tid man lägger ner. Man kan säga att det är en sorts B-spons (till skillnad från A-spons där man är sponsrad hela vägen från tillverkaren).
    Eftersom jag ändå är ute så fort det går är passar det mig perfekt.

    nic

  • kitemaster2000

    Medlem
    8 maj, 2008 vid 12:23

    Och vilka är med i det teamet och varför???

    Verkar som en jävla massa nötter som inte ens kan kaita går omkring och kallar sig “sponsrade” när det i själva verket inte är mer spronsring än gammelmormors pyramidspel. Tycker det är töntigt att kalla sig sponsrad om man får rabbat!

    Jag fick en matkupong av ica i brevlådan idag, alltså är jag sponsrad av ica!!!!

    Yippie!!!

    Nu ska vi se om jag kan få hammna på bild på deras hemsida!!! Teamshopper!

  • hbgkitare

    Medlem
    8 maj, 2008 vid 12:28

    @kitemaster2000 463869 wrote:

    Och vilka är med i det teamet och varför???

    Verkar som en jävla massa nötter som inte ens kan kaita går omkring och kallar sig “sponsrade” när det i själva verket inte är mer spronsring än gammelmormors pyramidspel. Tycker det är töntigt att kalla sig sponsrad om man får rabbat!

    Jag fick en matkupong av ica i brevlådan idag, alltså är jag sponsrad av ica!!!!

    Yippie!!!

    Nu ska vi se om jag kan få hammna på bild på deras hemsida!!! Teamshopper!

    Låter som du gjort en dålig kitedeal och är lite förtröden på nån som fått sina grejer lite billigare än du!

  • nic

    Medlem
    8 maj, 2008 vid 12:30
    kitemaster2000;463869 wrote:
    Och vilka är med i det teamet och varför???

    Verkar som en jävla massa nötter som inte ens kan kaita går omkring och kallar sig “sponsrade” när det i själva verket inte är mer spronsring än gammelmormors pyramidspel. Tycker det är töntigt att kalla sig sponsrad om man får rabbat!

    Jag fick en matkupong av ica i brevlådan idag, alltså är jag sponsrad av ica!!!!

    Yippie!!!

    Nu ska vi se om jag kan få hammna på bild på deras hemsida!!! Teamshopper!

    Tycker som dig och det var därför jag skrev att man kan kalla det för en sorts b-spons eftersom frågan var ställd så. Vi själva säger att vi har ett demoteam, alltså inte ett tävlingsteam. Det viktiga är egentligen är att vi faktiskt lägger ner värdefull kitetid och det är för det vi kompenseras.

    nic

  • vicky

    Medlem
    8 maj, 2008 vid 12:33

    Jag skulle kunna säga att jag är sponsrad av Playboy, FHM och Slitz inte för att jag får tidningen precis

  • kitemaster2000

    Medlem
    8 maj, 2008 vid 12:36

    Precis som Viktoria säger. Bara för att hon får (eller inte får) tidningarna betyder det ju inte att hon är sponsrad!

    Grymt med lite input från den kvinnliga sidan också!!

  • markus_king90

    Medlem
    8 maj, 2008 vid 12:42
    kitemaster2000;463869 wrote:
    Och vilka är med i det teamet och varför???

    Verkar som en jävla massa nötter som inte ens kan kaita går omkring och kallar sig “sponsrade” när det i själva verket inte är mer spronsring än gammelmormors pyramidspel. Tycker det är töntigt att kalla sig sponsrad om man får rabbat!

    Jag fick en matkupong av ica i brevlådan idag, alltså är jag sponsrad av ica!!!!

    Yippie!!!

    Nu ska vi se om jag kan få hammna på bild på deras hemsida!!! Teamshopper!

    mm precis, håller med dig fullständigt!
    och att sen personer skriver affärers namn eller hemsidan till deras kitmärke på presentationer och profiler gör ju allt ännu skämmigare.

    har inget bra exempel just nu, men såg nån snubbe nyss som lekte att han var teamrider åt http://www.fahlensurf.se/…..

  • kitemaster2000

    Medlem
    8 maj, 2008 vid 12:46

    Markus_king90:

    Vet du vem det var? Kanske skulle ringa dem och reda ut silka som verkligen är teamriders!

    Ngon från Fahlens här???

  • skotten

    Medlem
    8 maj, 2008 vid 12:50

    HABO LOCALS, all with spons… dont pay a penny…

    Hahahah Kitemaster thinks Viktor is a chick….

  • vicky

    Medlem
    8 maj, 2008 vid 12:55

    Vicky alá Silverstedt snyggaste bruttan ever

  • vicky

    Medlem
    8 maj, 2008 vid 12:57

    Kitemaster varför denna utredning. Fahlens klagar säkert inte att folk skriver http://www.falle.see

    Nån kanske tyckte dom var proffsiga och ville ge lite reklam tillbaka för de där % de fick i rabatt och det är väll en himla bra deal

  • kitemaster2000

    Medlem
    8 maj, 2008 vid 12:57

    Sorry Vicky!

    Bra att du nu la till att du pissar stående! Då blir allt lite tydligare men tänk på det till nästa gång att inte ta ett så tjejjigt namn!

  • _sofia_

    Medlem
    8 maj, 2008 vid 12:59

    Stadium gör ju reklam för liquid force brädor i sin bikini reklam på planscherna har ja sett idag. Om nu ni grabbar har uppmärksammat vad som finns i bakgrunden så e de en bräda där.

  • skotten

    Medlem
    8 maj, 2008 vid 13:00

    they sold north last year too….

Sida 1 av 7

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vilka är sponsrade?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.