Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vilka är sponsrade?

  • vicky

    Medlem
    8 maj, 2008 vid 13:00

    Jag gillar iallfall tjejer

  • kitemaster2000

    Medlem
    8 maj, 2008 vid 13:01

    Finns andra forum som skulle passa dig bättre Viktoria….

    Detta handlar om Kite! Något som du inte verkar veta så mycket om…

  • vicky

    Medlem
    8 maj, 2008 vid 13:03

    Men vad handlar den här tråden om???

    Någon är sur för att folk gör reklam? Och för att någon har skrivit sponsrad.

    Fakta är väll att det bara finns en handfull personer i Sverige som är “team sponsrade” resten är “shop sponsrade”

    Det var väll ganska välkänt men det är ju bra att alla får reda på det

  • kitemaster2000

    Medlem
    8 maj, 2008 vid 13:04

    Och dom som inte är shopsponsrade då???

    Vad är dom? Wannabies???

  • vicky

    Medlem
    8 maj, 2008 vid 13:06

    Vadå om man köpt nått utan minsta lilla % i rabatt?

    Och gör reklam ändå, då kan man känna sig blåst

  • gh0st

    Medlem
    8 maj, 2008 vid 13:08

    Finns olika anledningar till att ett kitemärke eller shop tar upp team-riders eller sponsrar folk med prylar. En av anledningarna är att man ska göra reklam för märket eller företaget (eller båda) som sponsrar dig med prylar, därav länkarna i profilen. Sen att sponsen kan se olika ut är ju en annan femma, allt ifrån rabatt på prylarna till att få prylarna för kiteshoppens inköpspris till att få prylarna kostnadsfritt. Så länkar i profilerna är nått du får leva med tror jag =)

  • kitemaster2000

    Medlem
    8 maj, 2008 vid 13:08

    Vad snackar du om???

    Har du köpt en klänning till fullpris nu igen. Var inte ledsen lilla flickan!

  • gh0st

    Medlem
    8 maj, 2008 vid 13:09

    @kitemaster2000 463913 wrote:

    Och dom som inte är shopsponsrade då???

    Vad är dom? Wannabies???

    Dom är väl som alla andra, helt normala människor? Eller? Nu fattar jag inte.

  • vicky

    Medlem
    8 maj, 2008 vid 13:10

    Jag gör reklam för Nordens fetaste disco därför att jag vill att alla kommer dit under juli månad, även en utmärkt kitespot.

  • kitemaster2000

    Medlem
    8 maj, 2008 vid 13:10

    Ghost:

    Förstår din poäng!

    Doch sjukt töntigt! Det drar ner märkets credd att se nån trasig dna stege ligga och plaska i vattnet och sedan säga att han är sponsrad! Är ju faktiskt att dra ett varumärke i smutsen tycker jag!

  • gh0st

    Medlem
    8 maj, 2008 vid 13:14

    Haha, ja jag kan förstå vad du menar, men det kan ju vara att killen som ligger o plaskar är en störttrevlig människa som folk på stranden älskar och alla önskar dom vore som honom även om han inte kan kita =) Vad jag menar är att det kan finnas andra anledningar till att nån blir “sponsrad”, killen kanske säljer många kites ändå.

  • kitemaster2000

    Medlem
    8 maj, 2008 vid 13:15

    Eller så är han en dryg jävel!

  • vicky

    Medlem
    8 maj, 2008 vid 13:16

    Asså N00be jag förstår vad du menar och det är en fin tanke i teorin men funkar inte i verkligheten om nu inte moderatorn inför någon slags kontroll. Men det är ju bara minus för alla.

    Denna diskussionen är så töntig. Det är typ som att du måste kunna göra trick X och ha Y% rabatt för att få skriva Z

  • skotten

    Medlem
    8 maj, 2008 vid 13:17

    whereas other people that are sponsored are just generally hated and reflect badly on their shop/brand

  • kitemaster2000

    Medlem
    8 maj, 2008 vid 13:19

    Skotten!

    För sista gången, dina inlägg bidrar med noll! Skriv på svenska och utveckla vad du menar så att folk fattar!!!

    Detta är ett kiteforum… Ingen daitingcommunity!

Sida 2 av 7

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vilka är sponsrade?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.