-
Vilka är surfare av personerna omkring dig?
Jag har haft lite ont i ena knät, ortoped i övermorrn, så jag har inte surfat så mycket i sommar. Så istället byggde jag ett system jag har haft i tankarna under våren.
Om jag är på ett nytt jobb, eller är på en större fest, skulle det finnas nåt sätt att få reda på om det finns några surfare där, annat än att fråga precis alla, om och om igen? Eller om det är några som är intresserade av motogp. Tyvärr brukar det bli rätt tråkigt att fråga sånt eftersom svaret alltid är nej, så man pratar om ointressanta saker istället. Men jag pratar hellre om windsurfing… 🙂
Hursomhelst så var min ide att man skulle ha en app som man ser ifall det finns några surfare, skidåkare etc i närheten, och hur dom ser ut, och vad dom heter. Så kan man säga hej när man ser dom. Det var iden.
Om nån skulle vara intresserad så ligger den uppe nu för test, https://www.incmn.com
Namnet incmn är en forkortning för in common, alltså gemensamt.Jag har haft så mycket tankar kring det här projektet i sommar, och jag tror att jag har hittat rätt balans i systemet, men det vore jättekul att höra vad ni tänker.
(Hoppas det är okej att posta det här)
Logga in för att svara.