Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › vilka bindningar?
-
tänk om folk hade fått för sej att köra snowboard i straps
hur sjukt hade inte de vatt
-
MickeMoose;690764 wrote:ok, då har jag fått en bra uppfattning. Tack för alla svar. jag måste nog testa båda innar jag köper på mig nya saker tror jag.
tack igen
Absolut, se till att få testa lite olika så märker du snabbt vad du föredrar. Är du i närheten av Halmstad och det blåser, hör av dig så får du pröva min bräda med North/Ronix Frank boots, en förbannat fin skapelse.
Lelleee;690769 wrote:tänk om folk hade fått för sej att köra snowboard i strapshur sjukt hade inte de vatt
Back in the days körde de ju faktiskt med gummiband över foten
men idag känns det ju helt skevt ja.
-
Lima-ko;690815 wrote:Absolut, se till att få testa lite olika så märker du snabbt vad du föredrar. Är du i närheten av Halmstad och det blåser, hör av dig så får du pröva min bräda med North/Ronix Frank boots, en förbannat fin skapelse.
Back in the days körde de ju faktiskt med gummiband över foten
Skit sjysst. Jag hör av mig om jag skulle ha vägarna
-
Lima-ko;690815 wrote:Back in the days körde de ju faktiskt med gummiband över foten
citat taget från ett kiteforum i framtiden
-
dadil;690882 wrote:citat taget från ett kiteforum i framtiden
Hah hah, mycket möjligt Dadli ;).
-
Köp boots du kommer inte att ångra dig, jag krachar ofta (typ hela tiden) har inte behövt bodydragga eller leta bräda en gång i år (ca 20 timmar på vattnet).
Efter ett tag så vänjer man sig.
Tips när man krachar: Åk med efter draken rullar över till mage brädan bakom dig vid vatten ytan skickar upp draken i lyft zon poppar upp och sedan åker man vidare. -
Antingen får de ju sitta jäkligt bra eller jäkligt löst. Mardrömmen är ifall de sitter halvbra och du åker ut med ena foten i en krasch och blir släpad.
Logga in för att svara.