Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vilka drar till Lejet/Apel imorrn?!
-
Vilka drar till Lejet/Apel imorrn?!
Publicerad av hankloose på 12 april, 2006 vid 14:36Ser fint ut på förmiddan! Kan bli årets bästa dag redan i April!!!!
andreas-f svarade 19 år sedan 11 Medlemmar · 27 Svar -
27 Svar
-
Hankloose wrote:Ser fint ut på förmiddan! Kan bli årets bästa dag redan i April!!!!
boys från halmstad, det ryktas även att en viss superfreakseglare ska loopa imorgon.. 😉 -
Lätt att man ska ner! Blir ett helt gäng från Göteborg som drar ner runt 9.
Sjuuuukt laddad nu…../jeppo
-
Trodde inte apelviken fungerade bra vid sydligt?? Jag väntar till fredag…
-
enkan wrote:Trodde inte apelviken fungerade bra vid sydligt?? Jag väntar till fredag…
hehe kommer säkert bli ett jäkla liv som vanligt, men apel är som bäst vid sydligt, får rysningar bara jag tänker på hur toookigt mycket pisk jag kommer leverera vid syd;) eller hmm få mycket pisk kanske.. aja kul som fan kommer det bli…
-
Oregistrerad
Gäst13 april, 2006 vid 06:22mbkpeter wrote:Apel eller Lejet i em? var kommer ni hålla hus?
i bussen,stranden såklart -
Oregistrerad wrote:mbkpeter wrote:Apel eller Lejet i em? var kommer ni hålla hus?
i bussen,stranden såklartMåste tydligen prata svenska.
Var kommer ni övriga människor att vindsurfa i eftermiddag? I Träslövsläge eller i Apelviken.
-
Borje wrote:Kan man få en sammanfattning av dagen, ni som körde.
se min blog -
Lejet jublade upp på sidvind och 5,3-segling och fina små vågor idag! Tyvärr frös jag rejält pga mina antika gummistövlar-boots så jag fick gå upp efter att inte ha seglat alls så mycket som jag ville 🙁
Blev lite foton iaf, rätt kassa pga avståndet men bättre än inget, som man brukar säga.
-
The fleet is leaving the safe shallow waters and sets course for battle
-
Andreas F wrote:Johan loopar
du fick ingen på en kille me grönt manic? hade gärnat haft en bild till bloggen…
Logga in för att svara.