Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vilka drar till Öland till helgen?

• babilidoo

Medlem
    14 oktober, 2005 vid 20:49

det kommer rokka sjuuuuukt mycke, Habo-locals kommer infinna sig på Öland imorrn me multivitamin och tonfisk.

• styret

Medlem
    14 oktober, 2005 vid 20:58

hörde att habolocals bara har med sej freestylepryttlar, se då till att vara nere i kleva istället för haga som sunkar igen totalt på nord. jag kommer vid kvart över två och tokladdar till halvfyra. sen bär det av till släktkalas

• clemens

Medlem
    14 oktober, 2005 vid 21:36

Hmm, lätt å hitta dit eller?

• alexasu

Medlem
    15 oktober, 2005 vid 02:03

fan asså, ni kan dra till ert jävls öland, jag klarar mig jävligt bra här i skåne på den feta vind som SM fucking HI utlovat. helt crazy kommer det bli. fan va ni kommer missa mycket.

• _alexander

Medlem
    15 oktober, 2005 vid 10:07

åker med manno till öland ikväll och ska köra på söndag om allt går som planerat, ska man ta med vågis plus 5,3 4,5 eller freestyle planka? kan bara ta med en bräda

• _alexander

Medlem
    15 oktober, 2005 vid 11:09

och vart på öland kör man på söndag?
    äre trollskogen på norra udden som gäller

• klang

Medlem
    16 oktober, 2005 vid 17:47

Varför stannade jag inte hemma… hur kunde jag tro att Nordliga stormvarningar skulle genera vind på Öland… snyft…

/Klang

• pelle_o

Medlem
    16 oktober, 2005 vid 18:21

Och när var du i Trollskoge? Söndag mellan 11 och 15 körde jag 4.7 i 2-3m vågor med bra vinkel från vinden grin.gif så jag klagar inte.
    Pelle

• klang

Medlem
    16 oktober, 2005 vid 19:27

AAAIIIIHHHHHH

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vilka drar till Öland till helgen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.