Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vilka färger på brädan?
-
Blå/röd……Svart/röd ser ju ut som en gammal Cabrinha-kite…
-
möjligt, men en planka skulel gå på 10papp här hemma så fall, men fan en ferrari är ju inte billig den heller…
-
hur kan den bli så dyr? det är ju en planka trots allt, hur många timmar ligger bakom egentligen?
-
När vi snackade med eric sa han att han kan skicka vart som helst så det ska nog inte vara nått problem att få din drömplanka..
-
om man ska ta in o ha lager på en bräda som kostar 950 USD, ska man sen tjäna på det så…you do the math… så ja tror ja skiter iet…
-
Jag hade nog nog bara tankt mig en.
950USD, inte sa farligt med dagens kurs.Maste man vara varlds klass om ska kora en EH brada eller ar de gryma aven for en medel akare som jag?
-
PRO ONLYYYYYY, nää, det är lungt… bra grejer… bara det bästa är gott nog e det inte så
-
om du kollar hams hemsida så ser du att han naturligtvis bygger åt alla, du kan ju själv bestämma exakt hur den ska se ut in i minsta detalj..
fast känns kanske inte så lönt att lägga de pengarna när man är nybörjare/medelduktig, bättre å spara, köp en extra kite eller nått…
Logga in för att svara.