Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Vilka kommer til Haga till helgen?
-
Gustav, kan du ta med en extra aquapack, min läcker så jag får köpa en ny eller reklamera den jag har,
-
@Nik 466629 wrote:
jag åker ner imorgon, tänkte segla in mig lite 😉
nån annan som kommer ner tidigare?Tjena jag åker ner imorgon kväll tänkte segla Torsdag och fredag.
Mvh
MIckeÖ SWE-707 -
@MickeÖ 466719 wrote:
Tjena jag åker ner imorgon kväll tänkte segla Torsdag och fredag.
Mvh
MIckeÖ SWE-707Tjena Micke,
Jag och frugan åker ned tidig torsdag morgon så vi kanske syns på vattnet. Träffas vi får du gärna kommentera lite teknik/trim, jag ska passa på och insupa så mycket tips som möjligt nu när eliten är samlad 🙂
//Björn
-
Jag och Jan (Jarp) kommer ner sent torsdag kväll och bor på Sandbergen.
Filip
-
Tjena!
Fick inte in drivrutins uppdateringen i GPSen, finns det nån som kan göra det på plats (Haga Park)
/Benke -
Knatte
Gäst25 maj, 2008 vid 14:31Hur har det gått ?? Har det blåst något bra där nere:laugh:
-
Hmmm… För oss som inte var där är nog en indikator på att det har varit bra att det inte är några andra som skrivit något på forumet på ett dygn…..
🙁
JohanC
-
-
Ytterliggare en missad tävling att lägga in i frustrations-lagret!! Uaauuääääääääääääääää !! Men familjekontot ligger på plus för närvarande. Härligt för er som var där iaf!!
Logga in för att svara.