Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Vilka kommer til Haga till helgen?
-
Gustav, kan du ta med en extra aquapack, min läcker så jag får köpa en ny eller reklamera den jag har,
-
@Nik 466629 wrote:
jag åker ner imorgon, tänkte segla in mig lite
nån annan som kommer ner tidigare?Tjena jag åker ner imorgon kväll tänkte segla Torsdag och fredag.
Mvh
MIckeÖ SWE-707 -
@MickeÖ 466719 wrote:
Tjena jag åker ner imorgon kväll tänkte segla Torsdag och fredag.
Mvh
MIckeÖ SWE-707Tjena Micke,
Jag och frugan åker ned tidig torsdag morgon så vi kanske syns på vattnet. Träffas vi får du gärna kommentera lite teknik/trim, jag ska passa på och insupa så mycket tips som möjligt nu när eliten är samlad
//Björn
-
Jag och Jan (Jarp) kommer ner sent torsdag kväll och bor på Sandbergen.
Filip
-
Tjena!
Fick inte in drivrutins uppdateringen i GPSen, finns det nån som kan göra det på plats (Haga Park)
/Benke -
Knatte
Gäst25 maj, 2008 vid 14:31Hur har det gått ?? Har det blåst något bra där nere:laugh:
-
Hmmm… För oss som inte var där är nog en indikator på att det har varit bra att det inte är några andra som skrivit något på forumet på ett dygn…..
JohanC
-
-
Ytterliggare en missad tävling att lägga in i frustrations-lagret!! Uaauuääääääääääääääää !! Men familjekontot ligger på plus för närvarande. Härligt för er som var där iaf!!
Logga in för att svara.