Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vilka mer kommer o leker på Haga i helgen?
-
Vilka mer kommer o leker på Haga i helgen?
johanoeberg svarade 14 år, 10 månader sedan 18 Medlemmar · 27 Svar
-
RasmusW liknar inte pastorn det minsta. Så det ena aliaset kan iaf uteslutas. Har inte träffat slusken så någon annan får outrula den optionen. 🙂
-
andersbq;611494 wrote:Synd, då får vi inte heller på denna helg reda på om RasmusW verkligen finns på riktigt eller om det bara är en av Surfsluskens eller Pastorns alla log-ins…
klart han finns!
Killen dominerar när det gäller prestigelös kan-dom-kan-jag attityd (detta om man räknar bort crazy-pete såklart men han är ju liksom ett unikum i den genren) ./marcus
-
Fy fan vad trist.. Ah det tur att man åker dit nästa vecka istället, får hoppas på bättre prognos.
-
andersbq;611494 wrote:Synd, då får vi inte heller på denna helg reda på om RasmusW verkligen finns på riktigt eller om det bara är en av Surfsluskens eller Pastorns alla log-ins…
Han finns på riktigt
Och jag har haft äran av stöta på denna allvetare -
stefanlindmark;611514 wrote:RasmusW liknar inte pastorn det minsta. Så det ena aliaset kan iaf uteslutas. Har inte träffat slusken så någon annan får outrula den optionen. 🙂
Sist jag träffade slusken hade han längre hår än jag. Det talar för att han och jag inte är samma person. Fast helt säker kan man ju inte vara.
-
Nu är jag i alla fall till sist nere på Öland i alla fall. Få se om det blir fart på 11.0:an i morgon.
-
Ingen surf idag, men lite stämningsbilder… Kristi FLygare på Haga har väl varit roligare.
-
Ingen surf idag, men lite stämningsbilder… Kristi Flygare på Haga har väl varit roligare.
-
Jupp. Speedtävlingen har nu kl 09:50 avklarat 3 heat á 50 minuter.
-
Den här tråden är fanimej Haga och Kristi flyg i ett litet webbskal.
Hoppas ni alla får en grym dag därnere idag och sköna minnen!
-
Har alla lagt benen på ryggen eller kommer det vara några som gör oss sällskap kör icke planande imorn?
Imorse var det 7.5 full power. Grymt skönt att äntligen få uppleva Haga ”på rikgtigt” 🙂
Logga in för att svara.