Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing vilka saker ska jag satsa på?

Taggad: 

• vilka saker ska jag satsa på?

Publicerad av anonym-anvandare på 8 januari, 2003 vid 19:43

är en nybörjare som funderar på att skaffa mig en formulabräda efter en första sommar på storbrädan. skulle vara tacksam för tips om vad jag ska tänka på och hur jag kan få tag på billiga beggade brädor ev med full rigg??

tacksam för svar, Gustav

swe-16 svarade 21 år, 10 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • swe-16

Medlem
    10 januari, 2003 vid 10:03

Första frågan: Är du sugen på att tävla lite i framtiden eller är det bara för att segla omkring hemma i viken?
    Tävla: Köp begagnat dock inte äldre än -01
    Hemma i viken: Köp begagnat dock inte äldre än -99 (det fanns endast ett fåtal brädor då som kunde kallas “Formula”…ex Starboard 155, RRD Avant Race

Hur mycket väger du?

mvh
    Per

• anonym-anvandare

Medlem
    10 januari, 2003 vid 11:50

jag väger ca 73 kg och är mest ute efter att “surfa runt i viken” til en början

• swe-16

Medlem
    10 januari, 2003 vid 13:05

Om jag vore som du skulle jag i så fall leta efter en Starboard 155 och ett Gaastra Nitro 9,8 från -00 som bas eller variationer därav. Allt komplett inkl mast, bom och fena borde inte kosta mer än 9-10 000:-
    mvh
    Per

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing vilka saker ska jag satsa på?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.