Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vilka ska iväg i vinter?
-
Windyboy, vi drar på julafton och stannar en månad! Plattvatten finns absolut, men möjlighet att köra större kite än en 10:a är begränsad 😉
-
Hur ser det ut, är det fler som skall iväg i vinter? Någon som skall till Filippinerna? 🙂
-
Inte filippinerna iår, men det blir Maui och Californien i 5 veckor slutet januari och framåt med 2 buddies 🙂 sen ner till WA i slutet mars!
Någon mer som ska till maui? -
Windyboy;699827 wrote:Nu är resan fixad, det blev Perth i tre veckor.
nice! vilka datum?
-
Vi har bokat också, det blir Kapstaden 18 december och 5-6 veckor framåt!
-
22 dec till 13 jan i WA. Gött för er Jonas, riktig långresa alltså.
-
above_the_law;696501 wrote:Blir Lennox H, OZ feb-mar med hela fam. Nära Byron Bay m a o (och Nimbin;-).
Mest vågsurf men en bit från udden blir det visst en del bris på em enl Stephen Jones så kiteprylarna åker ju med också.
Hör av er om ni är i krokarna vet ja:-)shorty I Langebaan. barnvänlig, familjenställe. kanon restauranger vid stranden med världens bästa service, mat och vin till humana priser. missa inte kalamari mör som stekt smör.
-
HaH;699818 wrote:Hur ser det ut, är det fler som skall iväg i vinter? Någon som skall till Filippinerna? 🙂
Vi har bokat 29dec – 18Feb i Filippinerna.
-
Boracay från 23dec-31jan. Ni som ska dit. Vi ses där såklart. Åker själv så kan va gott med lite svenskar att hänga med.
-
Jag funderar till Lagan i vinter, är det ngn som vet om det shorty eller 5/3 som gäller dec o framåt?
-
Eklov;700174 wrote:Jag funderar till Lagan i vinter, är det ngn som vet om det shorty eller 5/3 som gäller dec o framåt?
Brukar räcka med board shorts där. Se dock upp för isbjörnarna
-
roggan;700001 wrote:Boracay från 23dec-31jan. Ni som ska dit. Vi ses där såklart. Åker själv så kan va gott med lite svenskar att hänga med.
Det blir Boracay för min del också! Avfärd 1 november 🙂
-
Tänkte de skulle bli mexico/brasilien men blir nog Perth eller Sydafrika istället.
Logga in för att svara.