Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vilka skor är bäst? Fråga för årstiden.

• Vilka skor är bäst? Fråga för årstiden.

Publicerad av anonym-anvandare på 16 september, 2005 vid 14:47

Ja, nu börjar det väl bli kallare snart i vattnet (även om barfota var helt OK i onsdags).

Vilka skor är bäst? Vilka vrider sig på foten eller åker man fram i efter ett hopp? Vilka ger en kramp mer än vanligt? Varmast?

Mina gamla är snart i två bitar så tacksam för lite råd. smile.gif

footloose svarade 19 år, 4 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • wavesurfer77

Medlem
    16 september, 2005 vid 14:59

Jag kør med Neil Pryde våtsko. fungera fint

• anonym-anvandare

Medlem
    16 september, 2005 vid 15:08

Atan skorna är varma som f..n!

/j

• footloose

Medlem
    16 september, 2005 vid 15:20

Atan eller Neil Pryde?

• ola_p

Medlem
    16 september, 2005 vid 15:23

Pro-Limit e skitsköna, dock inte så varma som exempelvis atan.. Ska du inte segla när det är riktigt kallt, satsa på PL skorna.

• dude

Medlem
    16 september, 2005 vid 15:54

Jag är nöjd med mina två år gamla 6 mm Maui Magic och tänkte köpa ett par till om det visar sig att de är lika bra.

Finns det någon som köpt denna dojja på sistonne?

• johan_m

Medlem
    16 september, 2005 vid 17:15

Jag kör med ett par Neil Pryde skor, 5mm som jag köpte för 3år sedan, dom har funkat klockrent och gör det fortfarande.

• surfmanj

Medlem
    16 september, 2005 vid 17:18

Prolimit´s låga dojjor är grymt bra. kör med dom sommar vår o höst. fungerar hur bra som helst!

• footloose

Medlem
    17 september, 2005 vid 12:12

Svar till:

Prolimit´s låga dojjor är grymt bra. kör med dom sommar vår o höst. fungerar hur bra som helst!

[/ QUOTE ]

Pro Limit låga. Köpt och klart. 200 guld. grin.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vilka skor är bäst? Fråga för årstiden.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.