-
Vilka storlekar Hurghada mars?
Precis som rubriken lyder, någon som har koll? Åker dit 25 mars-1 april=D
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Vilka storlekar Hurghada mars?
Precis som rubriken lyder, någon som har koll? Åker dit 25 mars-1 april=D
Var i El Gouna (som är “grannbyn”) första veckan i mars i fjol å hade bakflyt med vinden, fyra dagar vindstilla å no kitesurf blues. Se’n började det blåsa och jag fick användning av både 9 och 14 kvm. Hade jag haft en 18 kvm Flysurfer hade jag även kunnat joina killen som i ensamt majestät gled runt när vi andra fått ge upp… Åker jag igen kommer jag att ta med allt från 9 kvm å uppåt!
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Vilka storlekar Hurghada mars?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.