-
Vilka stroppar kör ni med?
Kan börja med att säga att jag sitter här ganska glad efter att ha satt min första vattenstart 😀 Utöver det så förtjänas surfet inte äns att benämnas. När jag åkte ner till ålsten blåste det, väl nere dog dock vinden totalt och ersattes istället med ett jävligt kallt hällregn. Bestämde mig dock för att gå ut om bara för att få testa de nya våtdräkstillbehören. Förstorade stropparna på land å sen bar det iväg. Dock märkte jag ganska snart att stropparna ändå var för små, trots att de var satta så stora som möjligt (Mistral). Vinden tog upp igen och jag surfade runt så med ett antal ganska hemska kastfall som följd. När vinden ökade ytterligare bestämde jag mig för att jag ville ha lite riktigt surf å gick in å lämna skorna iland, (körde bara i våtsockor). Den oväntade effekten av detta handlande var tyvärr att jag bokstavlige blev Bambi på hal is. Efter en halvtimme(kändes som 10 gånger så länge) med surfande där jag gled mer på brädan en brädan på vattnet bestämde jag mig för att gå in. Då märker jag dock att vinden vridigt och jag får spendea ytterligare en timme halkandes runt på brädan i ett försök att kryssa tillbaka till ön där jag lämnat mina våtskor på. Ganska trött nu 😛 så jag reserverar mig från förekommande stavfel.
Men till frågan nu efter en lång inledning 😀
Vilka stroppar kör ni med? Jag har mystic blade skor str 46 vilka skulle passa tror ni?Peace/ Zucko
Logga in för att svara.