• Publicerad av anonym-anvandare på 25 november, 2005 vid 09:50

Har ett par fragor om brada vill kopa brada jp FW 93l eller fanatic freewave 98l . Vilken brada ar bast pa stockholms vatten? seglar mest fitnua bjorkvik, toro tyreso osv Brada ska vara snabb o full kontrol nar det pumpar pa, just har jag en jp super x pa 115l mistral vision 150l o en gammal f2 sputnik pa 85l bara pa platt vatten sa vill ha en mellan sputnik och super x.
    cool.gif smile.gif

dr-masse svarade 19 år, 1 månad sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • dr-masse

Medlem
    25 november, 2005 vid 10:47

Hmmm, jag har ju en Freewave 98 är rättså förtjust i den brädan. Men det är ju två fina brädor du spanat in, själv har jag på något vis lyckats “missa” freestylewave brädor i 90-100 liters klassen och det känns som en rejäl, just det, – MISS.

Finns en tråd där den uppmärksamme läsaren kan ana en illa dold entusiasm från undertecknad:
    Freewave 98 tråd

Lyxproblem har du, men även sådana måste hanteras!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.