-
Vilken 265:a?
Ska köpa en 265:a med runt 90-95 liters volym. Vilken är bäst? Är det stor skillnad mellan tex en Mistral Screamer 268 -97 och nyare brädor som Flow/Custom Flow 266?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vilken 265:a?
Ska köpa en 265:a med runt 90-95 liters volym. Vilken är bäst? Är det stor skillnad mellan tex en Mistral Screamer 268 -97 och nyare brädor som Flow/Custom Flow 266?
Flow 266 låter i tester som om den bara är underbar, medan Screamer 268an fick väldigt bra den också. De påstår dock att Flow 266an är en förbättring, att den biter bättre i svängarna. Så troligtvis är Screamer 268an något styvare i gipparna, och kanske känns lite mer ”direktionell” medan Flow 266an är en dröm för gipparna.
Jag skulle dock säga att Screamer 268an är bra för den får du för betydligt mindre pengar och det är fortfarande en jävligt bra bräda.
-n-
Ska du köpa ny så kan jag absolut rekommendera RRD 266 freeride. Snabb och otroligt lättsvängd.
Hade inte du en sån till salu för ett tag sedan, Linsurfer? Har du den kvar? Till vilket pris i så fall?
Tyvärr sålde jag den för en månad sen. Anledningen var att jag ville ha nåt lite mindre.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vilken 265:a?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.