Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vilken är varmast?

• johan_m

Medlem
    11 november, 2006 vid 18:32

Jag har prolimits variant och jag tycker den funkar klockrent, är tunn som satan men fortfarande väldigt varm,
    Kan bara varmt rekomendera den, men jag har inte testat NP:s så jag kan inte säga nåt om den är bättre eller sämre, bara att den är dyrare 😉

• wind-lover

Medlem
    11 november, 2006 vid 18:37

Jag har Neil pryde och tycker att den är jätte bra, och varm.:grin:
    mvh Linnea

• styret

Medlem
    11 november, 2006 vid 19:10

jag ahr en NP men inte den som är på bilden tror jag. rätt tjock (2mm kanske och luddig på insidan. KLOCKREN. den där är nog den supertunna och silverfärgade på insidan.

om jag vore du skulle jag ringa paradise eller skidsport och kolla om dom har nån sån kvar. luddet värmer riktigt fint mot kroppen. lite meckig att få av men det kan man leva med.

• emil_h

Medlem
    11 november, 2006 vid 19:40

Neilprydes finns i likadan fast själva huvan på västen är i neopren har jag för mig. Den är varm, men de tunna som du länkar till e jäkligt goa att ha när det är lite mildare men ändå kallt.

• Oregistrerad

Gäst
    12 november, 2006 vid 12:09

Men jag har en valig luva som ja kan använda över den tunnare västhuvan så det borde bli lite varmare:-)

• argulander

Medlem
    12 november, 2006 vid 21:28

Jag har NP den tunna med silverfärgad insida, fungerar bra, och är varm, inga svårigheter att ta av sig om man trär ur åtminstone en ärm först innan man drar den över huvudet. Klas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vilken är varmast?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.